Verdens reneste N3510
Fra : J W Nielsen

Dato : 09-12-02 15:31

Tja, min søn glemte sin 3510 i sine bukser inden han lagde dem til vask...
Den kørte med en hel vask - dog blev den i bukselommen.
Vi lagde den til tørre, og næste dag åbnede jeg den og rensede alle
kontakter, tastatur mm med kontaktrens...
Vi tændte den og den virkede - bortset fra højttaleren - den kom efter 3
dage. Nu har telefonen virket perfekt i en uges tid !!!
Var det mon "rent" !!! held ???
Telefonen dufter iøvrigt vældig godt

Jørgen Wulff Nielsen

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 09-12-02 16:09

J W Nielsen wrote:
> Var det mon "rent" !!! held ???
De plejer at virke ca. ½-1 år nogle gange bliver de bare (som duracell) ved,
og ved og ved
Tjek den lige igen først i Januar.... Har haft et par af dem og erfaret at
det alid lige er godt at tjekke den et par uger eller 3 efter.. Der er
næsten altid lidt mere "snask" at finde...

> Telefonen dufter iøvrigt vældig godt
:)

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Dan Molberg

Dato : 09-12-02 16:48

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Vi tændte den og den virkede - bortset fra højttaleren - den kom efter 3
> dage. Nu har telefonen virket perfekt i en uges tid !!!
Skyld den godt og grundigt i distilleret vand, så du får fjernet alle evt
kemikalier der kan ædtse. Det er meget vigtigt!