Har du nogensinde slået nogen, du holder a~
Fra : Carina Nielsen

Dato : 09-12-02 15:09

Jeg er journaliststuderende i Odense, og jeg har brug for at tale med
en mand om, hvad der sker, når hånden tager magten, og man kommer til
at slå sin kone/kæreste.
Hvis du kender til problemet, vil jeg blive mere end glad, hvis du vil
maile til mig hurtigst muligt.

Du kan selvfølgelig være anonym!

På forhånd tak
Carina
cbni01@journet.sdu.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-12-02 15:25

Nej desværre ikke, men hvis _du_ er interesset i en god, gammeldags endefuld
(jeg aner en vis undertrykt interesse for emnet hos dig), stiller jeg gerne
op og påtager mig det smertefulde job (du ved, det gør lige så ondt på
mig...).

Måske du skulle stille dit spørgsmål i dk.snak.hustruvold eller
dk.snak.jeg.slår.dem.jeg.holder.af i stedet for? Du kunne selvfølgelig også
bare overveje, om du ikke skulle møde op i S.M.I.L en aften, for det er vel
det, du i virkeligheden allerhelst vil, ik'? Hvilken tanke tænder dig mest -
at "nøjes" med at se på eller at være genstand for afstraffelsen?

--
-Jens B.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-12-02 16:43

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev :

> [...]
>det, du i virkeligheden allerhelst vil, ik'? Hvilken tanke tænder dig mest -
>at "nøjes" med at se på eller at være genstand for afstraffelsen?

S/M har intet med (hustru)vold at gøre.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-12-02 16:55

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> S/M har intet med (hustru)vold at gøre.

Nå, det troede jeg sør'me. Men på den anden side: Hvad jeg ikke ved, kan der
skrives tykke bøger om.

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 09-12-02 18:22

Jens Bruun wrote:
> "Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Nå, det troede jeg sør'me. Men på den anden side: Hvad jeg ikke ved,
> kan der skrives tykke bøger om.

I følge BW er det bare uskyldig S/M hvor de voldsramte kvinder
af systemet presses til at anmelde deres mænd, måske fordi de
er lidt flove over at være masochister.?

Lad mig afsløre med det samme: Jeg slog min X-kone! Udøvede
åndedrætskontrol på hende ( kvalte hende ), spærrede hende inde
i vores køkkenskabe etc. etc. men det var før krise-centrenes tid.

Så hustruvold findes ikke! Men enkelte kvinder har bare ikke fundet
ud af det endnu, næh giv os revselsesretten tilbage over koner, børn
og tyende samt som i de feudale tider, retten til at henrette undersåtterne
i grevskabet/barroniet.

Der med varme og høj rejsning tænker tilbage på beretningen
fra hans mors barndom, hvor den unge 14 årige pige der tjænte hos
storbonden, efter at have spoleret en lille kurvfuld æg, af husbond
og madmor, blev bundet, nøgen til en stige ude i laden og blev
hudflettet med en kørepisk, som en retfærdig påmindelse om
at være mere forsigtig i sin omgang med livets sande værdier:
Husbond og madmors ejendele, ak ja, det var lovligt i 1916.
Alt for megen pladder-humanisme har fået lov at ødelægge
vores kultur og samfund, med høj kriminalitet og manglende
respekt for medmennesker til følge.

Jeg mindes også med varme en lærerinde, der yndede at slå
små drenge med spanskrør i hele klassens påsyn, jeg sad på
den første pult og kunne nyde i fulde drag at se hendes smerte-
trukne ansigtstræk, når hun fandt det nødigt at uddele strambuks.
høre hendes hivende åndedræt og med medfølelse ynke hende,
når hun bag efter med tåre på kinden og rystende knæ, vaklede
hen til katederet og med besvær fik styr på sig selv efter denne
sindsbevægelse hun havde gennemlevet, jeg beundrede mendes
mod til at udføre sin smertelige pligt et par gange om måneden.
EEn gang tog hun sig kærligt af hele 3 drenge i "rap"
Jeg havde stor forståelse for hendes smerte og sjælekval, når
hun bage efter, retfærdigt anklagede drengene for ondskab,
fordi de fik hende til at slå dem.
Men den største beundring fik jeg for hende den dag hun tog
sin egen søn ind i klassen og gav ham 10 slag med spanskrøret!
Mere retfærdighed findes ikke! ( Vi fik tidligt fri den dag )

Ærbødigst
Maquis De Sade

Fra : Tømreren

Dato : 09-12-02 20:13

> Lad mig afsløre med det samme: Jeg slog min X-kone! Udøvede
> åndedrætskontrol på hende ( kvalte hende ), spærrede hende inde
> i vores køkkenskabe etc. etc. men det var før krise-centrenes tid.

Om jeg forstår hvorfor det er en ex-kone.

Fra : Tømreren

Dato : 09-12-02 20:13

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-02 22:47

Dannerstiftelsen opsøgtes af den pige jeg har boet længst sammen med og
som jeg har to børn med.

Hun var i skilsmissehumør og sad en lang aften og snakkede med
feministerne derinde om hvor dum jeg var.

Straks derefter tog hun hjem til mig og fortalte om snakken og vi havde
noget at le af.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-12-02 22:54

On Mon, 9 Dec 2002 22:46:51 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> [...]
>feministerne derinde om hvor dum jeg var.
>
>Straks derefter tog hun hjem til mig og fortalte om snakken og vi havde

jeg *tror* dig BW Danner stiftelsen er med garenti kun et påhit af
venstre ointerede lebber med karse hård og heste knogler der under et
tåbeligt på hit forsøger at hjerne vaske forvirede kvinder.

det skulle nogen - gøre_noget ved !

--
http://www.chokmah.dk/ agnet ? sådan :http://shor.ter.dk/676077214
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henning

Dato : 10-12-02 09:04

Tømreren wrote:

> Om jeg forstår hvorfor det er en ex-kone.

*ROTFLOLJMDO*

Ærbødigst
MDS

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-12-02 20:56

On Mon, 09 Dec 2002 16:42:51 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>S/M har intet med (hustru)vold at gøre.

jamen det bliver der heller ikke spurgt om ?
der står om man har slået den man holder af ... og det gives der så
mange eksempler på man kan....

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-02 22:44

Selvfølgelig er der overlap mellem sadistisk-masochistisk vold, der er
leg, og hvad er alvor.

Journalisten der vil maile med erfarne, gør nok klogt i at telefonere
først, for hvem gider skrive uden at vide hvad det skal bruges til.
Det levende ord, stemmens vibrationer, et par minutter først, kan give
fornemmelser der gør det hele værdifuldt for begge parter.

Selv er jeg flinkeskolet pacifist, men har aldrig haft den politisk
korrekte dømmesyge mod folk vold i parforholdet.

Tidligere samleversker har søgt at provokere mig til vold med ringe
held.

Min nuværende fra Japan flyttede lidt for meget på mine ting og lagde
vægt på borgerlig orden mere end jeg, og da alle muligheder var udtømt
pr ord, stak jeg hende en lussing. Som et signal.

Det var et mirakel. Det flyttede grænser og hun forstod at hun måtte
respektere mit territorie i den fælles bolig, og lægge sin fisefornemme
overfladiskhed fra sig der og der. Ring gerne 35861000.

Fra : Tømreren

Dato : 09-12-02 16:26

"Carina Nielsen" <cbni01@journet.sdu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er journaliststuderende i Odense, og jeg har brug for at tale med
> en mand om, hvad der sker, når hånden tager magten, og man kommer til
> at slå sin kone/kæreste.

Nej heldigvis,,jeg ville da aldrig kunne tilgive mig selv.
Hvis du skal arbejde på sø&hør senere,så bare skriv at Kløcker har gjort
det,sandhedsværdien er en mindre faktor,bare der kommer nogen blade ud af
døren.

/Tømreren

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-12-02 20:55

On Mon, 9 Dec 2002 16:26:27 +0100, "Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> wrote:

> [...]
>det,sandhedsværdien er en mindre faktor,bare der kommer nogen blade ud af

det ved jeg sgu ikke ved f.eks utroskab der synes jeg da tærsk vil
være helt ok
men ellers kunne jeg ikke forestille mig det !
havde en ræcesance med min teenage pasion i 89 på et apr måneder hvor
på hun forlod mig til fordel fo ren anden kvinde - ja jeg slog hende
da ikke men jeg trak hendes arm ud og smækkede en temlig tun dør
sammen om den altså : dør + arm + dørkarm ; men det var der heller
ikke noget brok over hun viste hun kunne være ondkabsfuld og hun viste
hvordan jeg tog det ...

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-12-02 20:55

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-12-02 20:46

On 9 Dec 2002 06:08:46 -0800, cbni01@journet.sdu.dk (Carina Nielsen)
wrote:

>Jeg er journaliststuderende i Odense, og jeg har brug for at tale med
>en mand om, hvad der sker, når hånden tager magten, og man kommer til
>at slå sin kone/kæreste.

her ( finger op )

>Hvis du kender til problemet, vil jeg blive mere end glad, hvis du vil
>maile til mig hurtigst muligt.

nu er du jo havnet i et debat forum så ...
nu skal jeg lieg tænke mig om

der er 3 situasioner

1.) men den er nok forældet min kærste fra jeg var 16-17 og hun 13-14
havde megte med at lappe mig en flad når hun blev hissig - jAmen som
tomelfinger regl fik hun en retur - jeg sparkede hende godt nok i
maven en gang men det var før vi blev kærster jeg fortalt hende noget
i fortrolighed som fortalte vider ... så ..

2.) så har jeg sener i livet kendt en der havde det brune bælte i
karate - jeg er alt for stiv til karate men er en ok bokser - nå men
vi skulle så øve - når man øver så markere man - da hun for 3 gang
havde blæst luften ud af mig ved et slag i solar pleksus - så sendte
jeg hende en lammer på venstre skulder - Ohh for en ynk - JEG var
usportslig og jeg ved ikke hvad kællingen havde blæst luften ud på mig
3 gange

3.) så er jeg jo til sm dvs at jeg tænder på som en del af min drift
at slå den jeg ahr sex med og hun skal li det - så det er bare som det
skal være.

>Du kan selvfølgelig være anonym!

det er sgu lige meget
MvH