Fuckfinger på pladeomslag
Fra : Soren Olsen

Dato : 05-03-01 03:54

Min chef er ved at skrive en bog om hænder. I den anledning kunne vi
godt bruge en illustration af en "fuck-finger", altså en knyttet hånd
med rejst langemand.

Jeg har en svag erindring om at have set et pladeomslag med dette
motiv... er der nogen der kender dette? Eller evt kender andre
illustrationer med dette motiv.

Tak,
Søren Olsen

Fra : nikolaj borg

Dato : 05-03-01 11:19

"Soren Olsen" <asta@tjekket.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en svag erindring om at have set et pladeomslag med dette
> motiv... er der nogen der kender dette? Eller evt kender andre
> illustrationer med dette motiv.

En søgning på www.allmusic.com (efter Fuck) afslørede følgende:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Atgrtlrteooxl

Her drejer det sig om Overkill og deres plade "Fuck you and then some" fra
1996. De lavede også en plade i 1987 der bare hed "fuck you". Jeg kan ikke
se coveret herinde, men det er da ikke usandsynligt, at den har et lignende
cover :)

/Nikolaj
- der tydeligvis har for meget fritid.

Fra : KVEst

Dato : 07-03-01 08:42

http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1413977640

Her er det nævnte omslag.
Dette er dog fra en cassette, men cd omslaget det sådan ud.