MS Windows
briani 27239
Windows NT
Fra : Moller2

Dato : 09-12-02 13:59

Jeg har fået installeret windows NT på min computer og der er sket
det, at stifinderen ikke længere kan vise tegnene ø og Ø - i stedet
vises cent og yen, eller noget i den stil. Hvad kan det skyldes??? Jeg
har sat dansk som default i regional settings.

Mvh.

Morten

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 09-12-02 15:38

Hvad med tasteturopsætningen?

Fra : Lars Hessellund

Dato : 11-12-02 23:25

Geninstaller sprogdefinitionerne, ved ikke lige hvordan du gør i NT, men jeg
har haft samme problem i win2000. Det hjalp efter at jeg geninstallerede
sprogdefinitionerne. Tror det er en fejl under installationen.
/Lars