MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
mistet fil
Fra : arne ingemann

Dato : 09-12-02 13:15

hej er en bøn,der kommer fra en novice,har haft lidt med msn,der kørte 2
forskellige versioner af msn,
har så fjernet den ene,en 4,7 version,kører nu med 5.0.har så muligvis,komme
til at slette en fil
dr.norton fortæller ,at der mangler en fil
c:\vindows\system 32\ mapisrvr.exe gapi 32 dll
i bunden ligger win.98,så en opgradering win. xp home.
er der kun den mulighed at formatere hele c drevet?,er ikke nogen ørn til
dette
håber at jeg er kommet ind i den rette gruppe! og nogen har nogle gode råd

med venlig hilsen arne ingemann

arne.ingemann@mail.dk

Fra : NightMare0

Dato : 19-04-03 14:01

du skal dobelt klik på Papirkurven og lade Norton Finde alle de filer du
har slettet før i tiden og der i blandt ligger den fil du har slettet i
tidens løb !
Så skal du finde den/de filer du skal bruge og Gendanne den/dem !

Mvh Morten Andersen !

http://www.kandu.dk/

Fra : Leif Pedersen

Dato : 19-04-03 14:58

"NightMare0" <NightMare0.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tidens løb !
> Så skal du finde den/de filer du skal bruge og Gendanne den/dem !

Eller et genskabe program som foreksembel (pcinspector filerecovery )