MS Windows
briani 27239
Slå send fejlmeddelse til ms fra?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 09-12-02 13:13

Når et program går ned kommer windows xp pro altid og spørger om jeg vil
sende fejlmeddelsen til microsoft.

Kan dette ikke slås fra?

Med Venlig Hilsen
Frank Sørensen

Fra : Stig Mogensen

Dato : 09-12-02 13:15

> Kan dette ikke slås fra?

Hvis du googler efter et program der hedder noget i retning af "XP antispy",
så får du en lille .exe fil, der lige skal køres. Den disabler flere af de
sladre/overvågnings/big brother funktioner fra, som findes i XP.

/Stig
--
* SuSE Linux 8.0 Prof, KDE 3.0.5, GeForce2 MX-200 *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 256mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *

Fra : Never Winternights

Dato : 09-12-02 13:16

Ja, gå til Your Computer's Properties >> Advanced >> Error Reporting:
Disable Error Reporting

Mvh,
NWN

Fra : Frank Sørensen

Dato : 09-12-02 13:24

> Ja, gå til Your Computer's Properties >> Advanced >> Error Reporting:
> Disable Error Reporting

Tak for det... Det er sgu til at blive sindsyg af den meddelse...