Diskus der lægger æg som en lille film
Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 05-03-01 10:53

Hejsa

Flere af jer har spurgt om jeg ikke kunne lave min diskus æglægnings billed
serie som en lille film.

Dette er nu sket.

Link til filmen kan fidnes ved siden af de to diskus billeder på forsiden af
mit site.

Filmen er gemt i DivX format for at sikre en lille fil størrelse, den fylder
ca 1 Mbyte og varer 2 minutter i formatter 320*240 pixels

Hvis i har nogle kommentarer bare fyr løs

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 05-03-01 11:35

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote in message
> [...]
>
> Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email
replying

> Please visit my Freshwater Aquaria Webpage

Hej Søren

Hvilken player skal man så bruge til det?

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 05-03-01 11:41

> Hej Søren
>
> Hvilken player skal man så bruge til det?

Windows media player med en DivX plugin.

hmm, der er mange der spørger jeg må nok hellere lave en version i alm. .avi
format.

du kan hente plugin på www.disky.dk/divx.exe

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 05-03-01 12:58

> [...]
>
> Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email
replying

> Please visit my Freshwater Aquaria Webpage

Det får min w2k til at gå ned, så jeg vil vente til du får lavet en alm.
avi version

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 05-03-01 13:02

> Hejsa
>
> Det får min w2k til at gå ned, så jeg vil vente til du får lavet en alm.
> avi version

???? Det var underligt, jeg bruger selv Win2k. Men jeg skal nok lave en alm.
avi version i aften.

Fra : Madsen

Dato : 05-03-01 19:36

"Thomas D. Kryger" <thomas@akvariet.dk> skrev:

> Det får min w2k til at gå ned, så jeg vil vente til du får lavet en alm.
> avi version

Har du prøvet at installere et divx codec til mediaplayer?
Prøv evt. her:
<http://www.codecs.dk/windows_codecs.htm>

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 05-03-01 20:17

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message

> Har du prøvet at installere et divx codec til mediaplayer?
> [...]

Ja!

Men w2k dør når jeg prøver at afspille filmen....
Sikkert en bug i min installation, men jeg gidder ikke genindstallere
min windoze bare for at se en film....

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Madsen

Dato : 06-03-01 00:49

"Thomas D. Kryger" <thomas@akvariet.dk> skrev:

> Sikkert en bug i min installation, men jeg gidder ikke genindstallere
> min windoze bare for at se en film....

Det kan jeg godt forstå :)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 06-03-01 08:23

> [...]
>
> Men w2k dør når jeg prøver at afspille filmen....
> Sikkert en bug i min installation, men jeg gidder ikke genindstallere

Hej Thomas

Jeg nåede desværre ikke at lave en almindelig avi eller mpg film i aftes,
men jeg håber at få tid i aften.