P4 bundkort!! (Asus P4PE Vs. P4S8X)
Fra : Kim M.

Dato : 09-12-02 13:39

Hejsa

Hvilken en af ovenstående motherboards ville være det bedste køb??? Er Intel
chipsæt bedre end Sis??? Jeg vil have noget som er stabilt???

mvh

Kim

Fra : Martin K

Dato : 09-12-02 14:16

Kim M. wrote:
> Hvilken en af ovenstående motherboards ville være det bedste køb???
> Er Intel chipsæt bedre end Sis??? Jeg vil have noget som er stabilt???

Klart P4PE!!!

--
Martin K

Fra : Nicolai

Dato : 09-12-02 15:57

> Klart P4PE!!!

K L A R T

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 09-12-02 19:32

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> wrote in message

> K L A R T

Som jeg oxo svarede i dk.edb.hardware...

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : Lars Krag

Dato : 09-12-02 21:05

"H3nrik V! [2670]" skrev i en meddelelse...

> Som jeg oxo svarede i dk.edb.hardware...

Og jeg tilslutter mig koret. Jeg har selv lige købt et P4PE og det
er ét af de bedste bundkort jeg nogensinde har ejet.

Tomshardware har lige udpeget det til testvinder. Læs mere her:
http://www.tomshardware.com/mainboard/20021209/index.html

Lars

Fra : Jesper Sloth

Dato : 09-12-02 21:55

"Lars Krag" <larskrag@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og jeg tilslutter mig koret. Jeg har selv lige købt et P4PE og det
> er ét af de bedste bundkort jeg nogensinde har ejet.

Hej

Fåes det i en udgave med Raid

Mvh

Jesper

Fra : Lars Krag

Dato : 09-12-02 22:13

"Jesper Sloth" skrev i en meddelelse...

> Fåes det i en udgave med Raid

Ja. Der er ikke raid på mit, men der er en sektion med raid setup
i manualen.

Lars

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 10-12-02 15:43

Lars Krag skrev:

> Ja. Der er ikke raid på mit, men der er en sektion med raid setup
> i manualen.

Modellen med Serial ATA har også en Raid-controller, men der
er kun en kanal på den. Så maskinen kan kun køre med 6 HDD
fra start. Derfor måtte jeg købe en ekstra IDE controller til resten...

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jesper Sloth

Dato : 10-12-02 22:06

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er kun en kanal på den. Så maskinen kan kun køre med 6 HDD
> fra start. Derfor måtte jeg købe en ekstra IDE controller til resten...

Hej

Nu skriver du lige 6 HDD kam man så selv vælge hvor mange der skal være HDD
eller cd Drev eller kan Raid-controleren kun køre med HDD? eller hvordan er
det lige det er? Jeg havde forestillet meg at jeg ville bruge det til flere
pladser, og ikke køre Raid

Mvh

Jesper

En der aldrig har kørt med Raid før

Fra : kfc

Dato : 11-12-02 23:53

> Og jeg tilslutter mig koret. Jeg har selv lige købt et P4PE og det
> er ét af de bedste bundkort jeg nogensinde har ejet.

Hey

lige et ? herfra.. kan det køre med en gamel strømforsyning ??
eller skal det være med p4 stik

synes at kan se på stik det kan !!

kfc

Fra : Uni Bull

Dato : 12-12-02 00:16

kfc wrote:
> lige et ? herfra.. kan det køre med en gamel strømforsyning ??
> eller skal det være med p4 stik

Det er valgfrit!
--
Uni Bull
København K

Fra : Lars Krag

Dato : 12-12-02 15:34

"kfc" skrev i en meddelelse ...

> lige et ? herfra.. kan det køre med en gamel strømforsyning ??
> eller skal det være med p4 stik

Det kan godt køre med en "gammel" ATX psu, da der er Asus's
EX-plug -> altså et almindeligt molex 12V stik på bundkortet.Om
din "gamle" psu så er kraftig nok er et helt andet sprøgsmål.

[snip]

\Lars

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 12-12-02 19:17

Hejsa

> Hvilken en af ovenstående motherboards ville være det bedste køb??? Er
Intel
> chipsæt bedre end Sis??? Jeg vil have noget som er stabilt???

Jeg tror det er værd at vente på Asus P4G8X, som har dual ddr-bus, Hyper
Threading og 8x agp.

Har fået en god anmeldelse på Tomshardware:
http://makeashorterlink.com/?M1ED23FB2

Mvh
Hans

Fra : Hans Mouridsen