Zyxel router + ISDN problem .............
Fra : Karsten Wagner'

Dato : 05-03-01 10:38

Hej
Jeg har en Zyxel Prestige 100IH router der er tilsluttet ISDN2
Mit probem er at routeren ikke kan ringe ud men kan godt modtage opkald plus
har jeg testet med ISDN telefon hvilket virker OK. Ligeledes har jeg testet
med en analog tlf via routeren hvilket også virker men når jeg foretager et
opkald til internettet får jeg hele tiden en "dial no carrier" Hvor i kan
problemet ligge
TDK har testet linien og siger OK for denne

med venlig hilsen
Karsten Wagner

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-03-01 15:29

"Karsten Wagner'" <kwa@kl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet ligge
> TDK har testet linien og siger OK for denne

Menu 4 i routeropsætningen - har du udfyldt den ?

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk