Skærme
Fijala 3554
TFT skærm i 3000,- klassen?
Fra : / / dentro / /

Dato : 08-12-02 23:26

Nu har jeg længe studeret markedet for TFT skærme, og har ikke fundet
noget foretrukkent valg endnu. Så hjælp mig please:

Hvilken TFT skærm er den bedste i 3000-kr's-klassen?

Jeg bruger primært computeren til internet surf, men spiller da også
lidt engang imellem.

/ / dentro / /

Fra : / / dentro / /

Dato : 09-12-02 22:44

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

: Hvilken TFT skærm er den bedste i 3000-kr's-klassen?

Hos http://dk.itbutikken.dk er Samsung SyncMaster 151s meget populær.
Nogen kommentarer til den? Er der nogen der er bedre?

/ / dentro / /

Fra : Thomas Krath

Dato : 10-12-02 00:13

> Hos http://dk.itbutikken.dk er Samsung SyncMaster 151s meget populær.
> Nogen kommentarer til den? Er der nogen der er bedre?

Se tråden "TFT skærm til spil" 7/12-2002 23:41 oprettet af MaRk.

--
Mvh/Thomas Krath
http://nissan.tkrath.dk - Almera GTi @ 159hk/186nm [SÆLGES]

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : / / dentro / /

Dato : 10-12-02 18:52

: Hos http://dk.itbutikken.dk er Samsung SyncMaster 151s meget
populær.

Det bliver sq nok denne. Er der nogen der ved om den fås i sølv (eller
noget andet end ivory og sort)? Ifølge google.com findes de, men er
der nogen forhandlere i Danmark der har dem?

/ / dentro / /

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-12-02 12:25

/ / dentro / / wrote:
> Jeg bruger primært computeren til internet surf, men spiller da også
> lidt engang imellem.

Jeg ville aldrig købe en TFT skærm, hvis der skal spilles på
den. Der kommer skygger på og i kraftige 3D spil kan TFT
slet ikke følge med.
Jeg ville dog købe en, hvis det udelukkende drejede sig om
spil der ikke behøver kraftig 3D og/eller Internet surf og
tekstbehandling eller lignende.

/Mikael

Fra : JRS

Dato : 10-12-02 13:22

Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3df5cf1a$0$47055$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg ville dog købe en, hvis det udelukkende drejede sig om
> spil der ikke behøver kraftig 3D og/eller Internet surf og

Hvad har sagen med 3Dspil at gøre ? intet ....
Desuden er jeg da heller ikke enig i din påpstand, og undrer mig om du
nogensinde har prøvet at spille på en TFT-skærm af rimelig kvalitet ....

MVH
JRS

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-12-02 13:58

JRS wrote:
> Hvad har sagen med 3Dspil at gøre ? intet ....

Jeg citerer:
> Jeg bruger primært computeren til internet surf, men spiller da også
> lidt engang imellem.

Det kunne da være han spillede krævende 3D spil.

> Desuden er jeg da heller ikke enig i din påpstand

Hvilken en af dem?

> og undrer mig om du nogensinde har prøvet at spille på en
> TFT-skærm af rimelig kvalitet....

Hvad har det med sagen at gøre? ;)
Han spørger til TFT skærme i 3000kr.-klassen, hvilket så
absolut må være den i billige klasse og altså ikke den kvalitet
som du snakker om!

/Mikael

PS.
Jo, jeg har prøvet flere forskellige TFT skærme i forskellige
prisklasser, men her snakker vi om en enkelt prisklasse!