Routing spørgsmål
Fra : Morten Trab

Dato : 08-12-02 23:18

Jeg har brug for at route 4 ip ranges samme, men den maskine der skal route
dem sammen er IKKE gateway for netværket...

Det drejer sig en mit eget LAN der er samlet af 2 segmenter (192.168.0.* og
10.10.10.*) samt en kammerats der er samlet af 2 segmenter (10.0.0.* og
10.0.1.*)

Har på fornemmelsen jeg skal definere nogle static routes i min router (en
Linksys fra TDC) og så aktivere et eller andet på min Windows 2000
Server...Men hvad og hvordan??

Er der en her der kan hjælpe??

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Fjern REMOVE i min E-Mail adresse hvis du vil sende en mail til mig :)

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane

Fra : Aezay

Dato : 10-12-02 02:19

> Har på fornemmelsen jeg skal definere nogle static routes i min router (en
> Linksys fra TDC) og så aktivere et eller andet på min Windows 2000
> Server...Men hvad og hvordan??

Prøv at logge på routeren (def: ip=192.168.1.1 pass=admin).
Vælg "Advanced" og click på den menu i toppen du vil ændre på.

Anders Jakobsen

Fra : Morten Trab

Dato : 10-12-02 15:21

"Aezay" <spam@safe.com> skrev i en meddelelse
> Prøv at logge på routeren (def: ip=192.168.1.1 pass=admin).
> Vælg "Advanced" og click på den menu i toppen du vil ændre på.

Det ved jeg godt...Men hvad skal jeg skrive hvor, og hvad skal
aktiveres/installeres på serveren??