Imperial Surrise
Fra : Søren Mogensen

Dato : 08-12-02 22:03

Hej,

Er der nogle der gider at fortælle hvilken film de viste i Imperial
lørdag nat som surprise film???

Mvh.
Søren

Fra : J.O.H

Dato : 08-12-02 22:12

"Søren Mogensen" <smm@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogle der gider at fortælle hvilken film de viste i Imperial
> lørdag nat som surprise film???
>
> Mvh.
> Søren

8 Mile - som er ganske god. Og det siger jeg selvom jeg overhovedet ikke er
til hiphop og rap.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-12-02 22:21

On Sun, 8 Dec 2002 22:11:39 +0100, "J.O.H" <johaarup@hotmail.dk>
wrote:

>"Søren Mogensen" <smm@mail1.stofanet.dk> wrote in message

>8 Mile - som er ganske god. Og det siger jeg selvom jeg overhovedet ikke er
>til hiphop og rap.

Ganske forfærdelig, selvom jeg ikke er til hiphop og rap

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-12-02 01:52

Hej!

"J.O.H" wrote:

> 8 Mile - som er ganske god. Og det siger jeg selvom jeg overhovedet ikke er
> til hiphop og rap.

Personligt synes jeg den var hamrende uinteressant. Faktisk kunne jeg nok have
haft en betydeligt bedre drøm :)

Og jo, jeg kan godt li' rap/hiphop m.v. men filmen var simpelthen formålsløs :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-12-02 23:22

On 8 Dec 2002 13:02:52 -0800, smm@mail1.stofanet.dk (Søren Mogensen)
wrote:

>Er der nogle der gider at fortælle hvilken film de viste i Imperial
>lørdag nat som surprise film???

8 Mile med bl.a. Eminem.

Jeg bryder mig som udgangspunkt ikke om Eminem, men vil tro at han
spillede acceptabelt, i kraft af at jeg ikke blev irriteret over ham
undervejs (bortset fra hans tilsyneladende imponerende kondi i kraft
af at ha' sex med en kvinde, og få sekunder efter klimakset snakker
han upåvirket).

Jeg var ikke begejstret for filmen eller genren. Et par positive ting
i den retning var dog:

- et par underholdende Vanilla Ice-referencer overfor Jimmy (Eminem);
- den falder ikke for fristelsen at portrættere ungdomsmiljøet værre
end det er, dvs. der går ikke gangsta-miljø i den. Jimmyes problemer
er ikke, at han dagligt vader blandt drive-by-shootings og
kokain-transport, men snarere at affinde sig med at bo hjemme hos sin
mor i trailerparken, mens de andre kæmper med at få mast 5-6
hjemmedrenge ind i små, rustne Fiat-møgbunker.
- ingen våben-incidents er særligt succesfulde :)

Speaking of... nogen, der ved hvilken film, Imperial viste i
september? Slænget og jeg gik glip af surprise i den måned, så jeg
mangler at få plottet den ind i min oversigt.

Følgende hjælper måske som reminder/"udelukkelsesliste":

December: "8 Mile"
November: "28 Days Later"
Oktober: "Red Dragon"
September: ?
August: "The Bourne Identity"
Juli: "The Sum of All Fears"

--
- Peter Brodersen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-12-02 00:10

Peter Brodersen <usenet@ter.dk> writes:

> September: ?

xXx, vist nok.

(Hvad skal sequel'erne hedde? xXx iI og xXx iIi?

--
Peter B. Juul, o.-.o På Usenet er en enkeltimplikation ækvivalent med en
The RockBear. ((^)) dobbeltimplikation.

Fra : Klitgaard

Dato : 09-12-02 01:39

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> (Hvad skal sequel'erne hedde? xXx iI og xXx iIi?

xXxX og xXxXx selvfølgelig. Til sidst er han tatoveret hele vejen omkring
halsen

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-12-02 21:36

Klitgaard skrev:

> xXxX og xXxXx selvfølgelig.

Ja, og så skal alle amerikanerne (og vi andre) lære at sige "Quadruple
X" og "Quintuple X".

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Every birthday I've had since I was ten years old has

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-12-02 00:30

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> writes:

> Ja, og så skal alle amerikanerne (og vi andre) lære at sige "Quadruple
> X" og "Quintuple X".

Hvis de er smarte får de Forex til at betale en masse penge for at den
tredje kaldes 4X.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Erwin S. Andreasen

Dato : 09-12-02 20:41

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> xXx, vist nok.
>
> (Hvad skal sequel'erne hedde? xXx iI og xXx iIi?

XXX2 ifølge IMDB -- en film hvor arabisk og vestlig kultur mødes?

Jeg har iøvrigt også set den første omtalt som "Triple XXX".

<erwin@andreasen.org> Herlev, Denmark
<URL:http://www.andreasen.org/> <*>

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-12-02 00:29

"Erwin S. Andreasen" <erwin@andreasen.com> writes:

> XXX2 ifølge IMDB -- en film hvor arabisk og vestlig kultur mødes?

Romersk og arabisk, vel.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'd always conceived that [G'kar] was pronounced
The RockBear. ((^)) GUH-kar. Andreas started pronouncing it SHUH-kar.