MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Installation af win xp pro på Compag AP500
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 08-12-02 22:03

Hej

Jeg er ved at installere Win XP på en Compag AP500. Det går også meget godt,
sådan da. Jeg booter op og den kører fint igennem første del af
installation. Så genstarter den og win xp logoet kommer op og den starter
anden del af installationen, men her går det galt. Den siger at der er 39
minutter tilbage af installationen, men der sker intet. Den hænger bare. Er
der nogle der har en god idé til hvad der går galt og hvordan det løses?

Mvh. Jacob

Fra : Never Winternights

Dato : 09-12-02 09:14

Installerede du den i selv Windows (9+, ME el. 2K) eller en ren
installation, altså bootet fra CD'en?

Mvh,
NWN

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 09-12-02 18:11

"Never Winternights" <tilsalgnu@hotmail.com> wrote in message
> Installerede du den i selv Windows (9+, ME el. 2K) eller en ren
> installation, altså bootet fra CD'en?

En ren installation.

Mvh. Jacob

Fra : Never Winternights

Dato : 09-12-02 21:47

Så er pcens hardwares ikke kompatible med Windows XP. Prøv lige at opdatere
BIOS hvis muligt og installere igen.

Mvh,
NWN
****
-=- [Windows XP Pro US] -=-
-=- [GF4 Ti4600 128Mb DDR] -=-
-=- [P4S533 Pentium4 HT 3Ghz] -=-
-=- [1Gb DDR333::120Gb SEAGATE] -=-

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 09-12-02 22:24

> Så er pcens hardwares ikke kompatible med Windows XP. Prøv lige at
opdatere
> BIOS hvis muligt og installere igen.
>
> Mvh,
> NWN