66mhz ??Hjælp
Fra : g-mc

Dato : 08-12-02 22:07

Hej Ng..
Jeg har før fået hjælp herinde så jeg prøver igen!
Jeg ligger og roder med et Asus P2B bundkort fra ruder konges tid, Jeg har
monteret 1 stk Pentium3 600mhz cpu på bundkortet. Det første problem er at
bundkortet ikke vil gå under 2.0Volt og Cpu'en er beregnet til at køre 1.6
Volt, men det er løst ved at køre 2,1Volt på Cpu'en (Ben på Cpu'en blændet m
tape)....Men nu vil Cpu'en kun køre 66Mhz på bus'en??? Jeg kan banke Cpu'en
op på 675Mhz stabilt, men stadig kun 66mhz på bus'en!! Hvor ligger mit
problem?? Cpu'en burde jo "mindst" køre 100mhz da det jo er en Pentium 3 og
ikke en Celeron..Eller hva??

Hjælp Mvh Jeppe..