Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spørgsmål vedr. flashram
Fra : Michael Vinther Hans~

Dato : 08-12-02 21:35

Har kig på Canon G3 og kan i den forbindelse se, at kameraet kræver high
speed CF card for optagelse af video og lyd. Ved kig på www.edbpriser.dk,
kan jeg ikke se om der er tale om high speed CF eller ej.

Vil nogen venligst forklare mig om alle kort er high speed eller om jeg skal
kigge efter nogle specielle kort.

Vh.
Michael Vinther Hansen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-12-02 18:57

In article <3df3acfc$0$229$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Michael Vinther Hansen wrote:
> [...]
> kan jeg ikke se om der er tale om high speed CF eller ej.
>
> Vil nogen venligst forklare mig om alle kort er high speed eller om jeg skal

Langt fra alle kort er high speed. Jeg har et 64MB Dane-elec som
gemmer ukomprimerede billeder dobbelt så hurtigt som mit 128MB.

Lexar og Sandisk leverer begger særlige high speed kort.

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-02 10:00

Prøv også Apacer. De kører med en serie der hedder photo steno, der
læser med 5 MB/sek og skriver med 4 MB/sek.
Check http://www.apacer.com/product/flash/flash02.htm

-Kurt

(On Mon, 9 Dec 2002 17:57:13 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"