For de som venter på P800...
Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 08-12-02 18:48

For de som venter på P800...

http://My-Symbian.com/varia/varia.php?file=p800

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Magnus Berger

Dato : 08-12-02 20:40

Hehe, det var en kar som likte å ta bilder, ja ;)

--
Med vennlig hilsen
Magnus Berger

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-12-02 21:33

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@start.no12345> wrote in message
> For de som venter på P800...
>
> http://My-Symbian.com/varia/varia.php?file=p800

Hmm, jeg synes ellers at havde set billedere af den ericsson. Hvor den har
virtuelt tastatur.. altså på den berørelsefølsomme skærm....

Fra : Kasper Christensen

Dato : 08-12-02 21:56

Thorolv Valentinsen skrev:
> For de som venter på P800...
>
> http://My-Symbian.com/varia/varia.php?file=p800

Hvad er det lige fok ser i den. Det er da bare stor firkant som alle de
andre camphones.

Dette er ikke for at støde nogen, men jeg kan ikke se det fede i den.

Mvh

Kasper

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-12-02 23:31

Hej

Kasper Christensen <news@kasperc.dk> wrote:

>Hvad er det lige fok ser i den. Det er da bare stor firkant som alle de
>andre camphones.

>Dette er ikke for at støde nogen, men jeg kan ikke se det fede i den.

Vel, nu kan smag og behag jo som bekendt ikke debatteres, men jeg syntes
nu også at det er en stor tung og fantasiforladt klods.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 08-12-02 23:49

> Vel, nu kan smag og behag jo som bekendt ikke debatteres, men jeg syntes
> nu også at det er en stor tung og fantasiforladt klods.

Tjaa.... umiddelbart bryder jeg mig ikke om designet af specielt
klappen, men jeg synes godt om konceptet. Hvis bare den bliver mindre og
letter en min PalmIII og nuværende telefon til sammen, vil jeg ikke væer
afvisende på forhånd. Jeg må indrømme jeg er spændt på at se den i
funktion, hvis det bare er en telefon med PDA-funktioner kan det værer
det samme... men hvis det er en PDA med indbygget telefon, så er det nok
kun prisen der kan afskrække mig.

/Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-12-02 21:33

Fra : L@rs K

Dato : 09-12-02 00:08

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*.spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, jeg synes ellers at havde set billedere af den ericsson. Hvor den har
> virtuelt tastatur.. altså på den berørelsefølsomme skærm....

Lige som på billederne på side 6 og 7 ?
http://my-symbian.com/varia/varia.php?file=p800&page=6

L@rs

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-12-02 00:42

"L@rs K" <Lars.Kongsdal@IT.dak> wrote in message

> Lige som på billederne på side 6 og 7 ?
> http://my-symbian.com/varia/varia.php?file=p800&page=6

jup

Jeg var nemlig for hurtg og dømte inden jeg fik kigget alle siderne igennem