At rense sig selv for rygter!
Fra : Helle

Dato : 08-12-02 18:55

Kære allesammen.
Jeg meldte mig ud af gruppen men blev på opfordring bedt om at komme ind og
kigge med, hvilket jeg så har gjort.

Jeg vil på det kraftigste gerne rense mig selv for alverdens rygter.

Jeg har været meget forvirret om hvad jeg ville, jeg troede jeg ville
opdrætte og søgte derfor en hunkilling til avl. Avl er dog slået 100% ud af
hovedet her hos mig/os. Det har aldrig på noget tidspunkt været min mening
at avle på Emil da han har maske/halefejl og ingen stamtavle. Selvom jeg
søgte en hunbirma til avl og havde Emil var det meningen at Emil skal
kastreres i starten af det nye år og jeg ville leje en han til hunnen. Det
er stadig meningen at Emil skal kastreres fordi han er til kæl. Ja, jeg
søgte på et tidspunkt en stamtavle til Emil men det var KUN af ren og skær
nysgerrighed om hans baggrund. Og nej, Emil skal ikke bruges til udstilling.
Efter al den her tumult står det klart som aldrig før at opdræt overhovedet
ikke er mig. Det eneste jeg ønsker er en kælekat ligesom Emil da han savner
en legekammerart. De begge skal kastreres og er indekatte.

Og fordi jeg har købt kat hos damen i Bellinge som ikke er noget rart sted,
betyder det ikke at jeg er dyreplager, useriøs, farlig, dårlig katteejer osv
som beskyldningerne går på. Tjek www.hellenielsen.dk og se at vores
lejlighed ikke er noget uhumsk sted og kig på hvor flot Emil tager på og
vokser.

Hvis jeg var så grusom, så ville jeg nok ikke vaccinerer min kat, tage til
kurser og foredrag om adfærd og tandproblemer, bruge adskellige penge på
legetøj og kradsemiljø, bruge det bedste mad, bedste grus osv. Tænk lige på,
at det er en meget grov anklage at blive beskyldt for dyreplageri. Folk der
skulle være i tvivl er meget velkommen i vores hjem for at se om her er
okay. Jeg sidder og leder efter en lille misser som Emil kan lege med men et
eller andet sted der ude, sidder nogen og forhindrer mig gevaldigt i det og
så er det jeg tænker på hvem der egentlig er dyreplager i det her spil? ved
at disse rygter går, kan Emil ingen legekammerart få og han kan derfor ikke
trives optimalt.

Ja jeg har været meget i tvivl om hvilken race det skulle være, ja jeg har
rodet meget rundt i tingene og ja jeg har ikke gjort det på nogen god måde.
Undskylder.

Samtidig vil jeg gerne undskylde overfor Sabina og over for Christina
Kausmally for min grove måde at være på - jeg var såret, vred og ked af det.
Undskyld.

Her er et indlæg som Inger Kaya postede i ng'en tidligere i dag, jeg svarer
efter hvert punkt:

Jeg er d.d. blevet anklaget for at det mig som har sat rygterne igang
med det resultat, uden at have noget bevis for det, har jeg idag
modtaget mail fra Helle hvori der bla. står jeg vil blive meldt til
politiet.

----------Det passer ikke, Inger. Jeg har ikke sagt at DU har sat rygterne
igang men ved at du fortæller om nogle rygter som du tror er sande, så kører
det jo videre. Jeg har heller ikke sagt at DU eller nogen andre konkrete
personer vil blive meldt til politiet - derimod siger/mener jeg at jeg vil
tale med politiet om hvad jeg/vi kan gøre for at mane disse rygter i jorden
og hvad lovgivningen egentlig siger om den slags da det er meget hårdt at
stå model til at blive beskyldt for alverdens ting når der ikke er noget
hold i det.-------------

Det som udløste det hele var at jeg var til studie kredsmøde igår og
kom til at snakke lidt med en Hellig Birma opdrætter der som fortalte
mig at der var een som de var ret trætte af som havde ringet ikk
mindre end 3 gange og skrevet en mail til dem om at købe en hunkat til
avl da hun allerede havde en hankat. Men den havde de så kigget på på
hendes hjemmeside og den havde både stor maskefejl og en halefejl. Så
derfor ville de IKKE sælge en hunkat til hende. Det viste sig at være
Helle herfra. De havde iøvrigt snakket med flere andre opdrættere af
H.B. og de havde fået samme meddelelse.

------------Sjovt nok er dette ikke hvad pågældende opdrætter fortæller mig
i telefonen i dag da jeg taler med hende. Jeg forklarer hende hvordan sagen
hænger sammen og beder hende om at mane rygterne i jorden hvis hun støder på
dem. Det ville hun gøre. Hun var forstående omkring det men havde hørt
rygter om mig. Rart at tale med hende.------

Det skrev jeg så måske lidt dumt til Helle og konfronterede hende med
det. Fik først et meget vredt svar hvilket jeg ikk svarede på og en
time senere en mail om at hun vil nu melde mig til politiet. Det er så
takken for at man igennem længere tid både via ICQ og mail har prøvet
at hjælpe hende.

----------Mit første svar til dig var på INGEN måder vredt. Men ja derefter
blev jeg vred pga. dit indlæg i ng'en hvor du hænger mig ud (Ja jeg hængte
Dansbjerg ud hvilket jeg har indrømmet var meget forkert og undskyldt!) Og
igen, jeg melder ikke DIG til politiet og heller ingen andre konkrete
personer men jeg vil tale med dem om hvad jeg kan gøre da det tager meget
hårdt på både min kæreste og jeg.
Ja du og mange andre har hjulpet mig meget via ICQ og email og det er jeg
dybt taknemlig for hvilket jeg også har fortalt dig. Det er altid rart når
folk er venlige og vil hjælpe. Jeg har altid været glad for dit bekendtskab
men jeg bliver meget vred når du henvender dig til mig med en anklage om at
jeg vil avle på Emil - du kunne evt. lige snakke med mig først inden fanden
bliver malet på væggen. Jeg kan sagtens forstå at folk er forarget over mig
hvis de tror jeg er som rygterne siger. Men sagen er bare den at jeg er en
ganske alm. pige der bare gerne vil have en kælekat og nej jeg ønsker ikke
en huskat.

Det er måske langt ude at tale med politiet...men jeg har bare brug for at
vide lidt omkring sådan en lovgivning...synes bestemt ikke at det er fair at
blive anklaget for så mange ting. (jeg anmelder ikke nogen personer!!)

Emil har det godt her...vi har det godt her. Vi holder alle af vore katte
som var det vores små børn. Kunne vi ikke lige finde kammertonen frem her
inde igen, droppe de rygter om mig og så accepterer hinanden?

Jeg håber folk vil tro lidt mere på mig end alle de rygter. En fjer er
blevet til 10 høns. Og jeg hermed indrømmet at jeg ikke har tacklet alting
på nogen god måde men jeg er ny i det her område og derfor forvirret og
derfor spørger jeg meget.

Mange Venlige Hilsner fra Helle

Fra : AEK

Dato : 08-12-02 19:37

Hej Helle !

Jeg har ikke blandet mig i jeres rod herinde - det gider jeg ikke.
Og jeg vil heller ikke til det nu.

Dog vil jeg sige, at du er eddername noget af en mundfuld )
Hold da op, sikke et temperament ;-(((
Måske du skulle prøve at klappe hesten lidt og tage et par dybe indåndninger
til tider.

Hvem der har ret, og hvem der sladrer m.m. - det ved kun I selv !
Så det gider jeg ikke beskæftige mig med.

Det er dejligt at se, at Emil trives, det varmer.

Det var alt fra mig.
Helle, prøv at slappe lidt af ))

/ Anya.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-12-02 20:40

> [...]
> Så det gider jeg ikke beskæftige mig med.
>
> Det er dejligt at se, at Emil trives, det varmer.

Jeg vil heller ikke blande mig i debatten som sådan, men bare sige, at jeg
faktisk godt forstår at Helle blev knotten over indlægget, hvor hun
beskyldes for at søge en hunkat at parre med Emil.
Det maner hun altså i jorden, men selvom det så var rigtigt, er det så
korrekt at gengive en samtale, der har fundet sted privat og hvor Helle ikke
var til stede?
Jeg kalder det andenhåndsviden og det burde efter min mening ikke være bragt
videre her!
Jeg kan ikke gennemskue formålet med at bringe dette op igen, især ikke
fordi Helle havde skrevet, at hun havde trukket sig ud ad debatten og at den
for hendes vedkommende var slut.
Jeg synes rygter og sladder er noget særdeles kedeligt noget, som man skal
være yderst varsom med at bringe videre.
Jeg kender ikke Helle personligt, men for mig lyder hun til at være en
ansvarsbevidst
katteejer og ikke et skrækkeligt menneske, som nogen vil gøre hende til.
Og man kunne måske stille sig selv spørgsmålet, om man gerne selv ville
figurere i et indlæg, hvor der viderebringes noget, der kan betegnes som
sladder???
Jeg synes ærlig talt, at denne, ja hetz, må næsten være ordet, mod Helle bør
stoppe nu!

mvh Eva

Og så håber jeg, at det snart lykkes for Emil at få en legekammerat!!

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 08-12-02 22:18

Godt så... Ikke direkte møntet på dig Helle, men på hele den her flok
høns generelt...

Nu er det nok !

Alt den snak I måtte have, indbyrdes skænderier, rygtespredning og alt
det der: Hold det for jer selv !

Jeg er personligt fuldstændig kold over hvem der gør og siger hvad, og
gider ikke bruge halvdelen af min tid på at læse indlæg om det.

Meld hinanden, boks, mudderbryd, riv, flå eller svin hinanden til...
bare få luften renset, og kom videre.

Hvad der iøvrigt sker mellem jer, er ikke gruppens problem. Det her er
ikke et katte-opdrætterne-informerer-hinanden-om-alt forum. Det er et
forum om katte generelt. Og hvis nye brugere i gruppen ser den her
måde at skrive på, så kan jeg fandme godt forstå hvis de holder sig
væk.

Så, væk, ud, rauss med alt det der mudderkastning, ellers kommer I
sgu' over knæet ! Det hører ikke til her i gruppen...

Jacob

[Snip en hel masse]

Fra : Niels Peter

Dato : 08-12-02 22:25

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@think.so> skrev i en meddelelse news:kbd7vuocu89glueu2s4gq4ngld2vkhbojj@4ax.com...
> [...]
>
> Så, væk, ud, rauss med alt det der mudderkastning, ellers kommer I
> sgu' over knæet ! Det hører ikke til her i gruppen...

Godt brølt, løve!

Niels Peter

Fra : Freedom

Dato : 08-12-02 22:30

> Godt så... Ikke direkte møntet på dig Helle, men på hele den her flok
> høns generelt...

(En hel masse)

høns???? næ, det er skam mennesker!!!!! for sådan er mennesker nemlig når de
er værst;))))
Hvorfor tror i der er krig i verden!

Godnat og sov godt!!!!
Iben

Fra : Helle

Dato : 08-12-02 22:39

> [...]
>
> Så, væk, ud, rauss med alt det der mudderkastning, ellers kommer I
> sgu' over knæet ! Det hører ikke til her i gruppen...

Hej Jacob mfl.

Jeg kan kun sige at jeg giver dig fuldstændig og aldeles ret - det her er
for langt ude og SKAL foregå privat mellem mig og andre som jeg også
kraftigt opfordrede til!

Mvh Helle

Fra : Majer

Dato : 08-12-02 22:45

> [...]
>
> Så, væk, ud, rauss med alt det der mudderkastning, ellers kommer I
> sgu' over knæet ! Det hører ikke til her i gruppen...

Hihi Jacob!!

Sådan skal det være!! Jeg kan kun tilslutte mig det du skriver, selvom jeg
også er en høne. Har dog slet ikke deltaget i debatten, men synes næsten det
er pinligt at den bliver ved. Dette sagt, uden af tage parti for den ene
eller anden part!

Mange hilsner fra
Majer

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-12-02 22:56

> Godt så... Ikke direkte møntet på dig Helle, men på hele den her flok
> høns generelt...

SÅ SÅ styr din generalisering

> Så, væk, ud, rauss med alt det der mudderkastning, ellers kommer I
> sgu' over knæet !

Så får du sq travlt! *LOL*

Men ja, jeg vil endnu engang komme med opfordringen :
Hold et træf med julethe, honninghjerter, klappe-kage-klappe-kat-klub og
hele baduljen. Få det overstået!
Det hører ikke hjemme her i gruppen, men enten i snak, jura eller
mudderkast. Der er frit valg
Hilsen Nina

Fra : H.O.T

Dato : 08-12-02 22:55

Håber folk bruger ligeså meget tid med deres katte, som de bruger på dette
her........

Henrik

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-12-02 23:03

> Håber folk bruger ligeså meget tid med deres katte, som de bruger på dette
> her........

Jeg håber de fleste bruger mere på kattene...

Fra : Kate

Dato : 09-12-02 00:03

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in

> Jeg håber de fleste bruger mere på kattene...

Lige hvad jeg sad og tænkte.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Freedom

Dato : 08-12-02 23:10

> Håber folk bruger ligeså meget tid med deres katte, som de bruger på dette
> her........
>
> Henrik

Og hvordan ved du hvor meget tid de forskellige bruger????:))))

Nå godnat inden mit drille humør tager overhånd;)))

Iben

Fra : Mads P. R. Jorgensen

Dato : 08-12-02 22:53

Jacob Saaby Nielsen skrev i meddelelsen ...
>Godt så... Ikke direkte møntet på dig Helle, men på hele den her flok
>høns generelt...
>
>Nu er det nok !

Hørt! Hørt!

mvh
Mads
--
If I don’t like a woman, if there’s no chemistry, if I’m not
attracted to her, then I don’t lead her on, I just get out

Fra : KatjaStrofen

Dato : 08-12-02 23:08

Jacob Saaby Nielsen <dont@think.so> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kbd7vuocu89glueu2s4gq4ngld2vkhbojj@4ax.com...
> Godt så... Ikke direkte møntet på dig Helle, men på hele den her flok
> høns generelt...

Tal pænt om dine medmennesker - du mener det sikkert ikke så hårdt.. men så
husk --> :)

> [...]
> gider ikke bruge halvdelen af min tid på at læse indlæg om det.
>
> Meld hinanden, boks, mudderbryd, riv, flå eller svin hinanden til...

Det er dybt unfair at sige sådan - disse mennesker er blevet såret, kede af
det og føler de er uretfærdigt behandlede, og skal derfor have klaring på
deres konflikt, som er startet herinde.. og derfor bør afsluttes.. - måske
ikke herinde.. men de bør have råderum til at løse deres problemer. og ikke
gøres dumme eller til grin. Er man den som er svinet til, vil man af
naturlige årsager, gerne rense sit navn.. og helst offentligt i samme fora
som tilsviningen skete.>

> [...]
> forum om katte generelt. Og hvis nye brugere i gruppen ser den her
> måde at skrive på, så kan jeg fandme godt forstå hvis de holder sig

Så kan jeg komme med min tidligere nævnte påstand om at denne NG tiltider
kan være så kvalm omkring.. ligegyldige indlæg/posteringer... "arj hvor er
den bare skøøøn din kat" x 20 ,"tillykke med fødselsdagen"...., opskrifter
og dit og dat snak som er herinde! - det er jo ligenetop det jeg si'er
fra..! - for ikke at sige.. alle de private indlæg, der sendes herinde..
fordi man ikke lige gad finde vedkommendes email osv.

> Så, væk, ud, rauss med alt det der mudderkastning, ellers kommer I
> sgu' over knæet ! Det hører ikke til her i gruppen...

Som så meget andet! - man vælger at se igennem fingrene med :þ

> Jacob

Katja *som dukker sig for de rådne tomater*

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 09-12-02 06:18

On Sun, 8 Dec 2002 23:07:55 +0100, "KatjaStrofen"
<katja@katjastrofenremove.dk> wrote:

>Tal pænt om dine medmennesker - du mener det sikkert ikke så hårdt.. men så
>husk --> :)

Det gør jeg normalt også. Men hvis nogen nogensinde har levet op til
betegnelsen høns, så er det p.t. nogle af mine medmennesker.

> [...]
>gøres dumme eller til grin. Er man den som er svinet til, vil man af
>naturlige årsager, gerne rense sit navn.. og helst offentligt i samme fora

Og på den måde kan man blive ved med at informere om hvem der har
startet hvad, og forsvare at en anden giver svar på tiltale.

Det er fuldstændigt irrelevant. Det relevante er at det stopper. Nu.
For nu er det ved at være trættende at se på.

> [...]
>fra..! - for ikke at sige.. alle de private indlæg, der sendes herinde..
>fordi man ikke lige gad finde vedkommendes email osv.

Nu ved jeg ikke hvordan du har det, men jeg opfatter de kvalmt søde
indlæg som fine nok. Jeg understøtter klart positivitet. Mens den der
kaglen frem og tilbage bare skaber en negativ stemning. Jeg læser
typisk ikke specielt mange af de søde indlæg. Jo, måske det første, og
er det af interesse, så svarer jeg også.

Men jeg vil hellere sidde og si søde indlæg fra, end den der gang
jappen der foregår nu.

>Som så meget andet! - man vælger at se igennem fingrene med :þ

Læs ovenover...

>Katja *som dukker sig for de rådne tomater*

Ingen rådne tomater herfra... Jeg kan godt både se og forstå din
holdning. Men når visse ting foregår i for lang tid, så må det være
slut med åbenhed, og så må der blive trukket en streg i sandet.

Alt andet lige, må det være at foretrække en god stemning her i
gruppen, selvom det betyder at alle ikke kan få lov til alt. Det tager
som oftest længere at opbygge en god stemning, og det er de søde
indlæg med til.

Det tager ikke så lang tid at skabe splid og negativ stemning... men
oftest en del længere tid at bygge op igen.

Så, bare få det afsluttet, i hvert fald i NG regi.

Jacob

Fra : Helle Andersen

Dato : 09-12-02 10:08

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@think.so> wrote in message

> [...]
> gruppen, selvom det betyder at alle ikke kan få lov til alt. Det tager
> som oftest længere at opbygge en god stemning, og det er de søde

Jamen, det vil så bare kræve en ændring af fundsats'en,
da dette jo altså ikke er en lukket klub, hvor der sidder en
bestyrelse og afgører, hvad man kan "få lov til" og hvad
man ikke kan få lov til. Eller gør der ?

Det er et åbent forum, hvor alle har lige rettigheder - jo,
der er også mange indlæg, som jeg ikke gider at læse,
men dem springer jeg over. Jeg skal ikke fortælle nogen,
hvad de skal skrive eller ikke skrive så længe de ikke
overtræder fundsatsen og der mener jeg heller ikke, at der
er andre, der skal.

Hvad der har været irriterende i denne sag, er at Gud og
hvermand føler sig kaldet til hele tiden at starte nye tråde
om det samme emne - det havde været rart, om det
kunne have været holdt i en enkelt eller to tråde og have
givet bedre muligheder for de, der gerne ville springe
trådene over. Faktisk har jeg lige talt mig frem til, at der er
10 tråde om samme emne *suk* - mindre kunne måske
have gjort det ? Helt og aldeles grotesk er det, at 3 af
disse tråde faktisk er tråde, der udelukkende handler om,
at de 7 andre tråde er dumme og skal stoppes ))

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : les

Dato : 09-12-02 12:48

Jacob Saaby Nielsen wrote:

> Det er fuldstændigt irrelevant. Det relevante er at det stopper. Nu.
> For nu er det ved at være trættende at se på.

Så lad være med og læse indlæggene omkring det...

> [...]
> er det af interesse, så svarer jeg også.
>
> Men jeg vil hellere sidde og si søde indlæg fra, end den der gang

Hvorfor skal folk dog rette sig ind efter hvad du skriver ?? Normalt
skriver jeg slet ik i det her forum (for jeg har ik taget mig sammen til
og få en kat endnu..det kommer ,hehe ) ..Men det er da et frit forum..Du
er vel ik blevet udnævnt til moderator for det ?? Og sikke en tone du
skriver i..Det skal nok hjælpe..

> Ingen rådne tomater herfra... Jeg kan godt både se og forstå din
> holdning. Men når visse ting foregår i for lang tid, så må det være
> slut med åbenhed, og så må der blive trukket en streg i sandet.

Det er internettet det her..Man må tale frit fra leveren..Kan du ik lide
det så ignorer indlæggene..

> [...]
> oftest en del længere tid at bygge op igen.
>
> Så, bare få det afsluttet, i hvert fald i NG regi.

Igen..Det er ik dig der er konge herinde...Du prøver ligesom at
kommandere med folk og det hjælper ihvertfald ikke..Prøv venligt og bede
folk om tingene det er som regel bedre..

Alt ovenstående skrevt i rolig og høflig *tone* ..Ja det er svært at få
med i noget på skrift så derfor skriver jeg det..Du kan jo lægge hvad
som helst i det jeg skrev,men det var ikke et angreb på dig eller
noget...Bare en konstatering....

mvh

christian (der stadig overvejer og få sig en kat og fortsætte med og
læse dette forum)

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 09-12-02 13:00

On Mon, 09 Dec 2002 12:48:21 +0100, les <lestat@NOSPAM.knastaksel.dk>
wrote:

>Det er internettet det her..Man må tale frit fra leveren..Kan du ik lide
>det så ignorer indlæggene..

Ej, ja undskyld...

Det er jo trods alt internettet, jeg burde have nok erfaring med dette
medie til at vide, at alle må alt, og der hersker evigt open-minded
stemning selv for de ting der ikke holder. Om ikke andet burde jeg
havde husket der altid er dem der råber "internet - så er det hele
sgu' iorden !".

Og hvem ER jeg dog til at kommandere med folk ? Måske bare en der
gider gi' folk det spark i røven de nogle gange har brug for, eftersom
de åbenbart ikke selv kan finde ud af det.

Sheesh...

Nåh, men det var iøvrigt sidste ord herfra. Det var ikke meningen det
skulle være endnu en spawn-off fra de originale rygtetråde osv. Såmænd
bare et irriteret opstød over at folk ikke kan tage sig sammen. Og at
de så gerne måtte netop det ( <-- den sidste der er for at det kan
opfattes venligt, man sku' jo nødig opfattes som en sur stodder ).

Jacob

Fra : Niels Peter

Dato : 09-12-02 15:04

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@think.so> skrev i en meddelelse news:h219vuorqj0853qepla8tbluu07tkprf5m@4ax.com...

> Ej, ja undskyld...
>
> Det er jo trods alt internettet, jeg burde have nok erfaring med dette
> medie til at vide, at alle må alt,

.... så må du vel også have lov til at give luft til din irritation?

Niels Peter

Fra : Jette

Dato : 09-12-02 23:51

"les" skrev:
> [...]
> og få en kat endnu..det kommer ,hehe ) ..Men det er da et frit forum..Du
> er vel ik blevet udnævnt til moderator for det ?? Og sikke en tone du

Der er ingen der siger (heller ikke Jacob) at vi skal rette os efter hvad
han skriver. Han kommer bare med en opfordring ... eller som han selv
udtrykker det, et spark i røven Det synes jeg er helt okay i den her
forbindelse, for trådene om "Helle-sagen" (undskyld udtrykket), er endt i
kaos, hvor mange er blevet kede af det og såret. Derfor skal det stoppe, for
det er ikke, og har aldrig været meningen med en nyhedsgruppe (bortset fra
mudderkastningsgruppen).

Vel er dette et frit forum, og derfor har Jacob også ret til at sparke os
bagi, hvis han føler for det ... iøvrigt er det svært at give nogen et
pænt spark i røven, så tonen er i dette tilfælde nødvendig Nå, spøg til
side.... jeg havde intet besvær med at se den ironiske undertone i Jacobs
indlæg... og jeg har svært ved at se hvordan man kan læse indlægget, og få
ordet moderator ind i den sammenhæng.

Faktisk tror jeg at vi piger at brug for indlæg som Jacobs ind imellem

Mvh. Jette
- Der klart går ind for mere testosteron i denne NG

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-12-02 18:28

> [...]
> Det gør jeg normalt også. Men hvis nogen nogensinde har levet op til
> betegnelsen høns, så er det p.t. nogle af mine medmennesker.

Jamen sødeste Jacob, hvad har hønsene (altså dem med fjer på) dog gjort dig

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 09-12-02 20:06

On Mon, 9 Dec 2002 18:27:39 +0100, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>Jamen sødeste Jacob, hvad har hønsene (altså dem med fjer på) dog gjort dig

Dem med en eller flere fjer ? Den med mange intet, men de smager godt.

Dem med en fjer på, desværre heller intet, men julefrokosterne er jo
ikke overstået endnu

Jacob

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-12-02 22:37

Er det ikke en bjørn, man får på til julefrokosten??

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-12-02 22:37

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 10-12-02 05:12

On Mon, 9 Dec 2002 22:36:41 +0100, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrote:

>Er det ikke en bjørn, man får på til julefrokosten??

Jo jo, og en kæp i øret hvis man rigtig skal komme til skade

Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-02 15:23

Hej!

Med stor risiko for at lyde frelst.....

Hvorfor bruge al den tid på skriverier som ikke fører nogen vegne? Hvorfor
ikke bruge tiden på nogen som har brug for den....f.eks hjemløse dyr...dyr i
nød......mennesker i nød....Thja det er jo ved at være jul

Johannes

Fra : Birgitte

Dato : 09-12-02 15:55

"Johannes" <Johannes post> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke bruge tiden på nogen som har brug for den....f.eks hjemløse dyr...dyr
> nød......mennesker i nød....Thja det er jo ved at være jul

Hej Johannes
Jeg kan kun give dig ret
I denne stressede juletid er der sandelig andet at tænke på, end netop
sniksnak sladder frem og tilbage.
Rigtig god jul.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : The Bean

Dato : 09-12-02 21:37

Som jeg skrev tidligere

Jeres indlæg hører til i en anden gruppe dk.snak.mudderkastning

Benny