MS Windows
briani 27239
Fejl ved tilføj/fjern prog.
Fra : Mo

Dato : 08-12-02 17:44

Hejsa mennesker

Jeg har et problem der opstod efter jeg skiftede tema på winXp - hver gang
jeg prøve at komme ind i tilføj/fjern programmer, kommer en fejlmeddelelse
op der lyder således:

parser message

value creation failed " at line 472

- Hvad betyder det og kan jeg gøre noget ved det?

På forhånd tak, Vh, Andreas

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 09-12-02 00:16

Hej Andreas
Når du har XP så brug systemgendannelse (datoen før tema skiftet).
Det er hurtigt, effektivt og nemt.
hilsen
Jørgen

Fra : Svend Emil

Dato : 09-12-02 18:07

"Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Andreas
> Når du har XP så brug systemgendannelse (datoen før tema skiftet).
> Det er hurtigt, effektivt og nemt.
> hilsen
> Jørgen

Det vil jeg egentlig godt vide lidt mere om, det der systemgendannelse...
Hvad gør det ud på ??
Er det en god ting at "aktivere" det ??

Jeg vil faktisk helst bare have et kort og kantant svar, behøver ikke links
til mange, lange sider.
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Torben Jensen

Dato : 12-12-02 14:07

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jørgen Jørgensen" <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det vil jeg egentlig godt vide lidt mere om, det der systemgendannelse...
> Hvad gør det ud på ??
> Er det en god ting at "aktivere" det ??

JA

>Hvis du kommer til at lave koks i systemet kan du altid kan du altid komme
tilbage hvor maskinen kørte fint,du
kan også selv lave et gendannelse punkt, der stå nok en del om det i xp.

mvh Torben

Fra : Mo

Dato : 10-12-02 14:05

Jeg har ikke slået recovery til! :0(