Beskeder i Nokia 6310i
Fra : Prestij

Dato : 08-12-02 15:53

Min kammerat har en Nokia 3310 tror jeg nok......han kunne ikke skrive mere
end 160 tegn i sms funktionen. Via noget software fik han den til at skrive
400 et eller andet.....kan man gøre det samme med en Nokia 6310i??

Hvordan??

Kan man sætte noget nyt software i en nokia 6310i??

På forhånd tak

Fra : Jochke

Dato : 08-12-02 16:09

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
>

> Hvordan??
>
> Kan man sætte noget nyt software i en nokia 6310i??

Jeg kan da allerede skrive mere end 160 tegn på min 6310i. Der står bare
160/1 øverst i højre hjørne, der viser hvor mange tegn jeg har tilbage i den
pågældende besked, og hvor mange beskeder sms'en bliver sendt over.

/Jochke

Fra : Prestij

Dato : 08-12-02 16:41

???

Fatter det ikke....min viser 160......hvilken software version har du??

Fra : Nicolai

Dato : 08-12-02 17:47

> Fatter det ikke....min viser 160......hvilken software version har du??

Det ER først komme til senere. Jeg kan også over flere beskeder, min software er 4.80

Fra : Prestij

Dato : 08-12-02 18:49

Kan man selv opdatere softwaren i telefonen??

Hvor kan jeg downloade softwaren??

på forhånd tak

Fra : Jochke

Dato : 08-12-02 20:08

> Fatter det ikke....min viser 160......hvilken software version har du??

Min er lige blevet opdateret for 14 dage siden:
V. 5,10
11-09-02

Du kan få den opdateret gratis hos en Nokia forhandler hvis der stadig er
garanti på telefonen. Husk at medbringe garantibeviset.

/Jochke