MS Windows
briani 27239
Brugerprofil er nulstillet? (win2k)
Fra : Michael

Dato : 08-12-02 14:51

---- Avanceret brugerstyring ---
Jeg ville lave min brugerprofil om fra at være "administrator" til standart
"bruger" men så fjernede den alle mine indstillinger (skrivebord, mails mv.)
Jeg har prøvet at ændre min profil tilbage til "administrator" men det hjalp
ikke.
Hvordan får jeg mine indstillinger tilbage ?
Mvh.
Michael
PS: "Svar venligst her i gruppen - da jeg som sagt ikke har min mail oppe at
køre :) "

Fra : C|T

Dato : 09-12-02 15:47

denne computer - egenskaber - avanceret - brugerprofiler - kopier til

du skal være logget ind som admin, og ikke som en af de konti du kopierer
fra/til for at gøre det.

claus

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 10-12-02 11:04