3410 eller 3510
Fra : Karkov

Dato : 08-12-02 14:42

Hvad skal jeg købe. 3410 eller 3510? Er der den store forskel, eller skal
jeg bare gå efter den billigste? Hvor er det iøvrigt billigst? Er det
wanna-save? Vil gerne bruge telmore i den.

Håber nogen gider at hjælpe

vh. Andreas

Fra : MaRk

Dato : 08-12-02 15:26

"Karkov" <k@h.dk> skrev i en meddelelse news:asvi5a$8fk$1@sunsite.dk...
> Hvad skal jeg købe. 3410 eller 3510? Er der den store forskel, eller skal
> jeg bare gå efter den billigste? Hvor er det iøvrigt billigst? Er det
> wanna-save? Vil gerne bruge telmore i den.

Hej

Hvis jeg var dig ville jeg ofre nogle hundrekroner mere og købe en ericsson
T66, der får du det hele i det halve.

Mvh
Mark

Fra : Fischer

Dato : 08-12-02 20:14

> Hvad skal jeg købe. 3410 eller 3510? Er der den store
> forskel, eller skal jeg bare gå efter den billigste?

Skal man købe en Opel Zafira eller en Opel Vectra?
Begge kan køre og holde dig tør i regnvejr. Akkurat som 3410 og 3510 både
kan bruges til opkald og SMS.
Det kommer nok i høj grad an på dit behov, som du ikke skriver noget om.

På Nokia's hjemmeside er der en udmærket sammenligningsfunktion mellem deres
modeller.
Ellers må du nok komme med lidt mere om dine krav og behov.

*Fischer