Soltek SL-85DR3-R ATX mv.....
Fra : renekure

Dato : 08-12-02 11:50

Jeg overvejer en opgradering af min PC, og er meget interesseret i at
høre andres evt erfaringer med de valg jeg har gjort mig.

Bundkort:
Soltek SL-85DR3-R ATX

Kortet er valgt ud fra bla. følgende kriterier :
USB 2.0 - mulighed for Seriel ATA - FSB 533mhz - udvidelses muligheder i
form af ledige PCI slots -
Ville gerne have haft on-board LAN, men der er jo rigeligt plads til et
netkort

CPU:
Intel Pentium4 Northwood2 2.4GHz In-a-Box

16KB Data & 16KB Instruction L1 cache 2400MHz
512KB L2 cache 2400MHz
55 million transistors
0,13 micron processor
Socket: Socket 478
FSB: 533MHz
Including Cooler

Resten kommer fra mit "gamle" System :
RAM:      512 MB DDR PC-266
Grafikkort:   ATI Radeon 7500 64 MB DDR
Harddiske:   IBM DeskStar 60GXP 60 GB
      IBM DeskStar 120GXP 80 GB
    IBM DeskStar 120GXP 80 GB
DVD:      ASUS DVD-R616
CD-ROM:      Plextor Ultraplex 40 Max (SCSI)
Brænder:      Plextor PlexWriter 8/2/20 (SCSI) Ekstern
SCSI-Controller:   Adaptec AVA-2904CD
Video-capture:    Miro DC-30

OS:      XP Home

Gode råd modtages gerne