MS Windows
briani 27239
Problem med IE og OE
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 08-12-02 10:32

Jeg har flere problemmer med både Internet Explorer og Outlook Express.

Hvis jeg vil gemme et billede kan jeg kun gemme dem som BMP, ikke GIF, JPG
og hvad det nu ellers er for et format.

I Internet Explorer sker der ingenting når jeg vælger "Vis kilde" i menuen.

Er der nogen, der ved hvad det kan være?

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : René Prebendorf

Dato : 08-12-02 10:36

"Jeppe Ladefoged" <j.ladefoged@NOSPAMlundbergvest.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hvad det nu ellers er for et format.
>
> I Internet Explorer sker der ingenting når jeg vælger "Vis kilde" i

Tøm mappen Temporary Internet Files.

Hilsen René

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-12-02 11:19

René Prebendorf skrev:

> Tøm mappen Temporary Internet Files.

Gad vide hvornår MS fixer det. Jer har efterhånden set _mange_ her i gruppen
med det problem.

--
Lars