Foto
IBM760 5420
Teil 3020
HP PhotoSmart 215 driver...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-12-02 04:09

...er'ed OT så FUT mig venligst til den rette gruppe.

Jeg står og skal bruge en driver til det omtalte kamera, men cd-rommen der
fulgte med, virker ikke mere, så hvis en af jer ved hvor en sådan kan hentes
på nettet vil jeg blive ret glad.

Jeg har prøvet HPs hjemmeside, men der skal man købe en cd-rom fra dem...er
der ikke et eller andet sted driveren kan downloades gratis?
Det skal lige siges at jeg gør dette for en kammi med føromtalte kamera.

MvH Aragorn_dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-12-02 04:11

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message
> [...]
> der ikke et eller andet sted driveren kan downloades gratis?
> Det skal lige siges at jeg gør dette for en kammi med føromtalte kamera.

.....OG at jeg har ledt som en vanvittig flere gange på nettet...*suk*

Fra : Henrik Witting

Dato : 08-12-02 09:06

In article <asudf7$m3g$1@sunsite.dk>, aragorn@welles.dk says...
> [...]
> der ikke et eller andet sted driveren kan downloades gratis?
> Det skal lige siges at jeg gør dette for en kammi med føromtalte kamera.

Photosmart-cd'en skal bestilles hos HP. Da det fylder en hel cd, går jeg
ud fra, at de har valgt ikke at lægge den ud til download...

/HW

--
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>

HENRIK WITTING

"Scuba Diving... another great activity
where your main goal is to not die" - Jerry Seinfeld

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-12-02 09:39

Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> der ikke et eller andet sted driveren kan downloades gratis?
> Det skal lige siges at jeg gør dette for en kammi med føromtalte kamera.

Din "kammi" ka' da bare brokke sig til den forhandler, der
har solgt ham kameraet, nu om stunder er der to års garanti.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-12-02 09:39

> Din "kammi" ka' da bare brokke sig til den forhandler, der
> har solgt ham kameraet, nu om stunder er der to års garanti.

> http://www.niels-ebbesen.net - Free-lance grafik & webdesign

Davser Niels.
Hm, det kan jeg da lige prøve at høre min kammi om - som faktisk er en hun,
men det ku' du jo ik' vide.
Tak for tippet da.

MvH Ara_dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-12-02 13:28

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> fulgte med, virker ikke mere, så hvis en af jer ved hvor en sådan kan hentes

Tjoh - du skriver at du har prøvet på nettet, men det her ser da ret
lovende ud:
<http://www.hi-tech.net/wwwboard/messages/4438.html>
som leder til
<http://www2.driverguide.com/uploads/uploads13/30844.html>

Men - hvis du kunne få en ny CD så er Ebbes råd da suverænt

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-12-02 13:31

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in message
-snip-
> [...]
> <http://www2.driverguide.com/uploads/uploads13/30844.html>
>
> Men - hvis du kunne få en ny CD så er Ebbes råd da suverænt

Hej Jesper.

Jeg glemte at sige at driveren skulle være til Windows ME...
Men tak for tippet da!

MvH Ara_dk