vcdlf og forsøg på forbindelse til 4 IP'er~
Fra : Kim Noer

Dato : 05-03-01 01:50

Davsen.

For første gang står jeg med et program jeg intet kender til, som forsøger
at få forbindelse til disse IP'er:

194.109.94.160 (port 9469)
194.109.72.200

og underligt nok WOL's DNS servere(!?)
212.54.64.170 og 171

Jeg har prøvet telnet til den med port nr. og den svare flg. tilbage :

300
user guest (mig der prøver sig frem)
401

Connection to host lost.

Press any key to continue...

HM! Nogen der kan hjælpe? Min sniffer er desværre udløbet i 'evalutation
time'

--
CPU stuff : http://www.tech-report.com/cpu
"I'll connect the dots for you: cheap MHz + dumb public = profit" -Paul

Fra : Kim Noer

Dato : 05-03-01 01:57

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote in message

> For første gang står jeg med et program jeg intet kender til, som forsøger
> at få forbindelse til disse IP'er:

Nevermind, jeg har fundet kilden.