MS Windows
briani 27239
Nulstillet win2k
Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-12-02 19:23

Nuuuuuuuuuuuj en gang nedtur!

Fik lige startet min maskine op i dag og pludselig virkede intet... min
profil blev ikke loadet og alt var bare væk.. emails, emailkonto,
nyhedsgrupper, favoritter i explorer, opsætninger for desktop, mus, skærm
osv.. væk...

har prøvet at bakse med sletning af kontoen i reg-databasen osv.. intet
hjalp.. når jeg fik gjort det og ville logge ind med den konto, sagde min
puter underlige lyde og så sagde den at der var en I/O fejl i forbindelse
med regdatabasen eller det sted den lå...

Nogen der har oplevet dette?

har gjort det at jeg har lavet en ny profil og så lagt diverse favoritter,
dokumenter osv fra den gamle profil over i den nye.. men mangler jo stadig
opsætninger for diverse ting...

Nogen ide anyone hvad der kan være sket?

Mikael

Fra : Henning

Dato : 07-12-02 20:31

> [...]
>puter underlige lyde og så sagde den at der var en I/O fejl i forbindelse
>med regdatabasen eller det sted den lå...

Defekt harddisk - dårlige spor, lige hvor oplysningen om dig lå? Prøv
at køre scandisk e.a. værktøjer.

Henning
hsb(at)image.dk