Driver søges
Fra : Ralph List-Jensen

Dato : 07-12-02 17:27

Driver til HP Jetdirect 170X OfficeConnect printserver søges.

Er der én der ligger inde med en sådan som jeg evt. kunne få
en kopi af.
Jeg har søgt på HP's hjemmeside, men den ligger der desværre ikke.

mvh

Ralph List-Jensen

Fra : tbcom@mail.dk

Dato : 07-12-02 19:28

Ralph List-Jensen <list-jensen@privat.dk> skrev:
> [...]
>en kopi af.
>Jeg har søgt på HP's hjemmeside, men den ligger der desværre ikke.

Jeg tror godt det kan lade sig gøre, men det er en længere
historie at komme ind på så prøv at mårkere denne adresse, kopiere
den, sæt den ind i adresselinien i een sætning:
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp
?
prodNum=JDDW2K&prodName=hp+jetdirect+download+manager+Windows&local
e=en_US&taskId=135&prodSeriesId=27355&prodTypeId=13037

Fra : Jonas Jalling

Dato : 07-12-02 19:49

"Ralph List-Jensen" wrote:
> Driver til HP Jetdirect 170X OfficeConnect printserver søges.
En printserver bruger da ikke driver? Mine gør i hvert fald ikke.. Mener du
firmware til serveren??

Med venlig hilsen
Jonas Jalling

Fra : TVN

Dato : 08-12-02 12:58

> Jeg har søgt på HP's hjemmeside, men den ligger der desværre ikke.

Nej man kan ikke browse sig frem til den, men gå ind på drivere på HP´s side
og søg efter install network, så kommer den frem

Mvh
Thomas