breathcontrol / åndedrætskontrol
Fra : kamilla

Dato : 07-12-02 15:55

Er der nogen, der kan henvise til et sted på nettet, hvor man kan finde
noveller eller fortællinger om denne lidt specielle SM-"øvelse".
Om disse er sande eller opdigtede er ligegyldig.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 07-12-02 16:53

On Sat, 07 Dec 2002 14:54:50 GMT, "kamilla" <kamilla.news@kandu.dk>
wrote:
ja der kommer godt nok en del fra kandu i dag - ikke jeg har så meget
i mode den har slev brugt den - hagen er bare den ikke kan følge fut
også den bliver så ofte brugt til at lave fis med meeeeenn......

>Er der nogen, der kan henvise til et sted på nettet, hvor man kan finde
>noveller eller fortællinger om denne lidt specielle SM-"øvelse".
>Om disse er sande eller opdigtede er ligegyldig.

ikke i de danske grupper medn der findes med garenti en del engelske
det forudsætter selvfølig at du beherkser engelsk....
jeg kan prøve at spørge hvis du er intereseret
Mv
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/++agnet ? sådan :http://shor.ter.dk/676077214
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Otto

Dato : 15-12-02 10:49

kamilla <kamilla.news@kandu.dk> skrev:
>Er der nogen, der kan henvise til
> [...]
Det er en fantastisk oplevelse,men man skal vide hvad man er igang
med.jeg skal nok sende dig et par link.
Otto

Fra : Otto

Dato : 18-12-02 17:48

> [...]