MS Windows
briani 27239
fejl i enhedshåndtering
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-12-02 15:06

Hej jeg har et problem med win me, den viser i enhedshåndteringen at der er
en fejl, det drejer sig om harddiskcontrollere>primary
IDE-controller(dualfifo)og secondary IDE-controller (dualfifo). Den skriver
"Denne enhed er enten ikke tilstede, virker ikke korrekt eller driverne er
ikke installerede". (code 10). Jeg har geninstallerede driverne men det
hjælper ikke noget, og jeg kan se i denne computer at de er ikke til stede,
det drejer sig om min brænder og mit cd-rom drev. Håber der er en der kan
hjælpe. Hvad betyder "dualfifo".

MVH. Jørgen Nielsen

Fra : Magnus

Dato : 07-12-02 15:27

Jørgen Nielsen wrote:

> [...]
> i denne computer at de er ikke til stede, det drejer sig om min
> brænder og mit cd-rom drev. Håber der er en der kan hjælpe. Hvad

Jeg synes jeg kan huske en lignende situation efter jeg inst. et
brænderprogram (tror det var EasyCDCreator) i windowsXP. Hvis det
er det der er sket er der vist en løsning på:
http://roxio.com/en/support/roxio_support/ecdc/ecdc_index.jhtml

Det er forøvrigt ofte en god ide at skrive lidt om hvilke
windowsversion og hvilket hardware det er der er problemer med, det
gør det lidt nemmere at hjælpe dig

--
Magnus Pedersen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-12-02 19:24

> [...]
> Det er forøvrigt ofte en god ide at skrive lidt om hvilke
> windowsversion og hvilket hardware det er der er problemer med, det

Jeg har install. programmet Go Back fra..... ja gæt selv Roxio så det kan
være det er der fejlen ligger.
Jeg har både win me og xp install. på min pc. Go Back har jeg kun install.
på win xp men det er i me drevene er forsvundet, men der må stå lidt om det
på den side du har givet et link til... takker.

MVH. Jørgen Nielsen