Skærme
Fijala 3554
AG Neovo F-15 (3199,-)
Fra : / / dentro / /

Dato : 07-12-02 12:26

AG Neovo F-15
---------------------
15"
250 cd/m2
kontrast: 300:1
1024x768 @ 85
response time: 20ms
dimensions: 376x371x150mm
3,2 kg
3199 kr. i Fona

=============================

Er den ikke rimelig god, og rimelig billig?

/ / dentro / /

Fra : / / dentro / /

Dato : 07-12-02 12:50

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

: response time: 20ms

damn! Snydt igen!:
http://www.neovo.com/products/F-15.htm

10 + 20 = 30ms :))

/ / dentro / /

Fra : JRS

Dato : 07-12-02 17:17

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> AG Neovo F-15
> ---------------------
> 15"
> 250 cd/m2
> kontrast: 300:1
> 1024x768 @ 85

Ud fra Neovo's egen hp kører den kun 75hz ...
Fona skal man dælme aldrig stole på ..

MVH
JRS

Fra : / / dentro / /

Dato : 07-12-02 18:04

"JRS" <jrs@hotmail.com> skrev i en meddelelse

: Ud fra Neovo's egen hp kører den kun 75hz ...
: Fona skal man dælme aldrig stole på ..

Hvor ser du det? Jeg har godt set at der et sted stod 75hz, men jeg
har set to steder hvor der stod 85hz, og efter som jeg ikke kunne
finde noget info om det på www.neovo.com gik jeg ud fra det var 85hz.

/ / dentro / /

Fra : JRS

Dato : 07-12-02 20:54

> [...]
>

> Hvor ser du det? Jeg har godt set at der et sted stod 75hz, men jeg
> har set to steder hvor der stod 85hz, og efter som jeg ikke kunne

Inde under "support" kan du DL "håndbøgerne" til de forskellige skærme ..
Deri står der 75hz .. Men jo, ved de forskellige sælgere skriver de 85....
Sikkert et godt salgstrick Men kan selvfølli også være der er kommet en
ny model som ikke er på producentens hp .. meeeeeeeeen ..

MVH
JRS

Fra : / / dentro / /

Dato : 08-12-02 15:23

: Men jo, ved de forskellige sælgere skriver de 85....
: Sikkert et godt salgstrick

....som vel egentlig er ulovligt, ikke?

/ / dentro / /

Fra : Hans

Dato : 09-12-02 01:05

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message
> [...]
>

> Hvor ser du det? Jeg har godt set at der et sted stod 75hz, men jeg
> har set to steder hvor der stod 85hz, og efter som jeg ikke kunne

Har du nogensinde set forskellen på 60 og 75Hz på en fladskærm?

Jeg taler ikke om teori - Praksis.

--
mvh, Hans

Fra : Esben

Dato : 09-12-02 00:19

"JRS" <jrs@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ud fra Neovo's egen hp kører den kun 75hz ...
> Fona skal man dælme aldrig stole på ..

Fejl kan jo ske, og på en fladskærm er det måske heller ikke liv eller
død om skærmen nu er 75 eller 85hz. Fejlopgivelsen starter iøvrigt
allerede ved en af de danske distributører, så måske er Fona uden
direkte skyld her.

--
Esben