Shania Twain
Fra : Peter Holm

Dato : 07-12-02 11:30

Hej
hvad er det for en med Shania Twain de spiller i radioen hele tiden ?

cheers
Pia

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"En film bør være som en sten i skoen"
Citat: Lars Von Trier "Epidemic"

Fra : Joachim

Dato : 07-12-02 11:41

Mon ikke det er "I'm Gonna Getcha Good".......?

Fra : Peter Holm

Dato : 07-12-02 13:13

"Joachim" <joachim@city.dk> wrote in message
> Mon ikke det er "I'm Gonna Getcha Good".......?

tak

Fra : Gizmoduck

Dato : 10-12-02 03:49

On Sat, 7 Dec 2002 13:12:41 +0100, "Peter Holm"
<phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote:

>"Joachim" <joachim@city.dk> wrote in message
>>

>tak

som jeg forøvrigt mener minder temmelig meget om hendes gennembruds
hit, som jeg ikke lige kan huske navnet på nu :/

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Jacob E

Dato : 10-12-02 10:54

"Gizmoduck" <Gizmoand@worldonline.dk> wrote in message

(Vedr. Shania Twain - I'm gonna getcha good)

> som jeg forøvrigt mener minder temmelig meget om hendes gennembruds
> hit, som jeg ikke lige kan huske navnet på nu :/

"That don't impress me much" - og jeg er af samme mening iøvrigt!

Lidt det samme med Anastacia: "I'm outta love" og "One day in your life" er
også meget ens.

Mvh Jacob Ekstrøm

Fra : Gizmoduck

Dato : 10-12-02 11:31

On Tue, 10 Dec 2002 10:53:39 +0100, "Jacob E" <not@realadress.ok>
wrote:

> [...]
>
>"That don't impress me much" - og jeg er af samme mening iøvrigt!
>
>Lidt det samme med Anastacia: "I'm outta love" og "One day in your life" er

jep det var den, men ok, den første solgte jo godt...if it ain't
broken, don't fix it...