MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjerne "firma-reklame" i topbar på OE og I~
Fra : ha

Dato : 07-12-02 11:05

Hej, jeg har købt en puter med forudinstalleret winXP og
internetadgang til Tiscali. Jeg er træt af, at der i topbjælken
(hvor navn på den side/nyhedsgruppe man besøger) også
står Tiscali A/S.
Jeg har lagt et screenshot op i dk.binaer, som kan ses på
Kan dette fjernes? - og hvordan?

mvh
ha

Fra : Ole C

Dato : 07-12-02 11:24

ha skrev blandt andet:

> Hej, jeg har købt en puter med forudinstalleret winXP og
> internetadgang til Tiscali. Jeg er træt af, at der i topbjælken
> (hvor navn på den side/nyhedsgruppe man besøger) også
> står Tiscali A/S.

Se her:
http://www.wintip.dk/win32/tips/titel_oe.htm

--
vh
Ole C

Fra : Kaj-Aage Krull

Dato : 07-12-02 11:24

"ha" <not-me@dot.com> wrote in message
> [...]
> står Tiscali A/S.
> Jeg har lagt et screenshot op i dk.binaer, som kan ses på

Xteq-setup kan klare det - blandt meget andet. Det er gratis og findes på:
www.xteq.com
mvh
kru

Fra : ha

Dato : 07-12-02 13:29

Tak til Ole og Kaj-Aage for svar.
Det var jo nemt, når bare man ved hvordan )

mvh
ha

Fra : Henning

Dato : 07-12-02 14:23

On Sat, 7 Dec 2002 11:05:01 +0100, "ha" <not-me@dot.com> wrote:

>Hej, jeg har købt en puter med forudinstalleret winXP og

Aldis Medion?
Jeg kørte regedit, og slettede alt med Tiscali...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Martin Østerberg

Dato : 07-12-02 15:13

On Sat, 07 Dec 2002 14:22:52 +0100 skrev Henning <newsmail@mailme.dk> .

>Aldis Medion?
>Jeg kørte regedit, og slettede alt med Tiscali...
>
>Henning
>hsb(at)image.dk

De har måske et dårligt 'image' ?

Martin

Fra : Henning

Dato : 07-12-02 20:33

>De har måske et dårligt 'image' ?

He - jeps... Efter Image blev opkøbt af Tiscali har der kun været
rod...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : ha

Dato : 07-12-02 15:37

> Aldis Medion?

Ja, den spinner som en missekat, og hold da op, hvor
er den dejlig lydløs, der var faktisk derfor jeg købte den.
Den jeg havde, larmede ret meget.

> Jeg kørte regedit, og slettede alt med Tiscali...

Ja, det er da mærkeligt at det hele skal plastres til med
ligegyldige reklamer. Nå, men det var der jo råd for.

mvh
ha

Fra : ha

Dato : 07-12-02 15:37

Fra : Henning

Dato : 07-12-02 20:33

On Sat, 7 Dec 2002 15:37:14 +0100, "ha" <not-me@dot.com> wrote:

>Ja, den spinner som en missekat, og hold da op, hvor

Enig - specielt efter hvordan jeg fandt ud af boote på
SmartMedia-kortet

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : ha

Dato : 07-12-02 20:59

> Enig - specielt efter hvordan jeg fandt ud af boote på
> SmartMedia-kortet

Det har jeg godt set man kan, men jeg er nok noget
gammeldags, for jeg har anskaffet mig et diskettedrev
som jeg vil have monteret.

mvh
ha

Fra : ha

Dato : 07-12-02 21:01

Jeg glemte lige, har du fundet ud af at tilkoble dyret
til din antenne så man kan se TV på skærmen?
De 2 små sorte "dutter", hvad skal man med dem, jeg
har ingenting i min antenne der passer.

mvh
ha