AT kabinet og baby AT mb
Fra : Shinko Olsen

Dato : 07-12-02 10:13

Hej

Jeg vil gerne opgraderer mit motherboard(baby AT) til noget nyere.
Kabinettet er et AT. Er der nogle størrelser af motherboards jeg ikke kan
bruge?. Kan jeg f.eks bruge et Micro ATX?.

Mvh

Claus

Fra : Hartmann

Dato : 07-12-02 11:18

Du kan ikke bruge Micro ATX fordi det kræver en anden strømforsygning og et
andet kabinet. Men du kan bruge de fleste små AT bundkort.

-Simon

Fra : Shinko Olsen

Dato : 07-12-02 11:40

Tak.
Gælder det også for et almindeligt ATX mod AT?

Mvh

Claus

Fra : Hartmann

Dato : 07-12-02 12:21

Yep ATX og AT kræver forskellige strømforsygninger.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 08-12-02 08:20

Hartmann skrev i meddelelsen
<3df1d845$0$678$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
>Yep ATX og AT kræver forskellige strømforsygninger.

og forskellig kabinet bagplade

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg