MS Windows
briani 27239
Jeg kan ikke installere på andet end Fujit~
Fra : Kenneth G

Dato : 07-12-02 09:51

Hej ng

jeg har en installations cd som den nægter at køre i andet end en Fujitsu
Siemens maskine, når jeg prøver andre maskiner siger den at det ikke er en
"FS" maskine. Kan jeg ikke på nogen måde snyde den ?

Kenneth G

Fra : Never Winternights

Dato : 07-12-02 11:30

Jeg går ud fra, det er et OS...? Recover-CD?
Mvh,
NWN

Fra : Kenneth G

Dato : 07-12-02 17:40

Den heder Fujisu Siemens WME product recovery cd-rom

Fra : Never Winternights

Dato : 07-12-02 18:07

Win ME? Den vil jeg fraråde dig at installere, da den er fuld med fejler,
som Microsoft ikke kunne rette eller klare! Og du kunne desværre ikke
installere CD'en i en anden computer, da den er kodet med al info vedr. bl.a
hardwares i den pc, den følges med.

Fra : Pico

Dato : 07-12-02 12:13

Kenneth G wrote:
> [...]
> Fujitsu Siemens maskine, når jeg prøver andre maskiner siger den at
> det ikke er en "FS" maskine. Kan jeg ikke på nogen måde snyde den ?

Det tror jeg ikke du kan. MS sælger styresystemer til en "favorabel" pris
til nye maskiner og dem der så laver PC'erne sørger for at de har visse
ting der skal genkendes før de vil installere.
For lang tid siden var der en af mine bekendte der havde købt sig en
anden PC og han trode så han kunne bruge recover CD'en fra hans
Compaq, det gik ikke. Jeg prøvede at hjælpe ham, men han måtte bide
i det sure æble og købe et styresystem.
Pico