Kattebakkesjov ;-)
Fra : AEK

Dato : 07-12-02 09:25

Nå, vi trænger vist til lidt sjov i gruppen
Det står Don Oscar gerne for - han er vel en gentlemand *S*

Når jeg skal have skiftet det hele i bakken, er jeg sikker på at have en i
hælene:
Oscar !

9 ud af 10 gange, kan jeg være sikker på, at NU skal han på potten,
selvfølgelig lige, når jeg er ved at vaske den ((
Han kredser om mig , som ville han sige :
Mooooaaaaar, jeg skal altså sådan på bakken....NU, altså !
Jeg lover Jer, at det er lige før, at vandet er på vej ud af hans stakkels
øjne....

Jeg når kun lige at få den rengjort, puttet nyt grus i og sat den på plads -
så er Oscar på tønden !
Pigerne er bedøvnede ligeglad - men Osacr, uh ha da - onde mig.

Er det kun Oscar, der er småskør, eller har I andre også erfaring med dette
?

God weekend til alle fra os .

/ Anya( Som netop har vasket bakken og Oscar skulle selvfølgelig på den ! ).

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Broxgaard

Dato : 07-12-02 09:34

*GGGG*

God start på morgen med et grin *S*

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Pia J

Dato : 07-12-02 09:46

Når jeg står og skovler, så skal Hannibal altid både stort og småt, og det
tager en eeeevighed...

:Pia

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 07-12-02 10:17

On Sat, 7 Dec 2002 09:24:32 +0100, "AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk>
wrote:

> [...]
>Pigerne er bedøvnede ligeglad - men Osacr, uh ha da - onde mig.
>
>Er det kun Oscar, der er småskør, eller har I andre også erfaring med dette

   Min Oscar (!) har nøjagtigt samme vane - hver gang kassen blir
ordnet så hopper mislingen på straks efter.... Men som bekendt er min
Oscar jo så godt nok en dame ;)
   I øvrigt er der en ting der undrer mig totalt meget - det at
jeg går i køkkenet for at lave mad betyder _altid_ at en af dem skal
skide..... Det har en helt forunderlig indvirkning på deres afføring
at jeg skal til at lave mad. Det er altid godt at lave mad i stanken
af .... ja!

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 07-12-02 10:50

Buster skal også altid på bakken efter jeg har tømt den og fyldt nye
træpiller i.
En anden ting som jeg syntes er sjovt, er når han bliver lukket ud i vores
baggård for tiden. I et lille træ vi har, sidde der som regl en masse
gråspurve. Når jeg åbner døren bevæger han sig laaaaaangsomt de 6 meter over
til træet hvor han ved de sidder.
Det tager ham ca. 3 minutter at nå derover, i sniper-stilling... han er ca.
så flad som en pandekage. Han ved dog ikke at de for længst har set ham da
han er en kæmpekat, og når han er helt tæt på, flyver de bare over i et
andet træ.
Det er utroligt han gider at blive ved, men det er altid sjovt at overvære
:))

Mvh. Morten og gråspurvene

Fra : Niels Peter

Dato : 07-12-02 11:01

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse news:assb7t$tu9cv$1@ID-119019.news.dfncis.de...
(...)
> [...]
> Pigerne er bedøvnede ligeglad - men Osacr, uh ha da - onde mig.
>
> Er det kun Oscar, der er småskør, eller har I andre også erfaring med dette

Ja - især koraterne her i huset bliver grebet af akut afføringstrang, så snart man begynder at rense bakker - også selv om de lige har været der ...

Niels Peter

Fra : Kate

Dato : 07-12-02 12:19

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote in

> Er det kun Oscar, der er småskør, eller har I andre også erfaring
> med dette ?

Nok er Oscar lidt småskør , men han er ikke alene. Jeg har tre
bakker og Mowgli kommer uden undtagelse ud for at "hjælpe". Første
tjatter han til skovlen så ting og sager falder af mere end en gang,
når jeg så bliver træt af det og flytter ham så skal han på WC,
ligegyldigt hvilken bakke jeg renser er det den han skal benytte og
helst mens jeg er i gang med den. Nogle gange tisser han i den ene mens
jeg renser den, når jeg så renser den næste skider han i den mens jeg
prøver at rense den. Skøre skid

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Helle Andersen

Dato : 07-12-02 12:25

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Er det kun Oscar, der er småskør, eller har I andre også erfaring med
dette ?

Nej, det er ikke kun Oscar. Da Kesto's kuld var små,
gjorde alle 3 killinger der gjorde det samme - så det var
frygteligt stressende at skifte bakker Og det endte altid
med at jeg måtte vente til alle 3 killinger havde været på
bakken, selvom den stadig stod på køkkenborden uden
låg på

Kesto gør det stadig. Så snart jeg er færdig med at rense
bakken, skal han partout klemme 2 dråber ud - og det
holder hårdt, for som regel skal han faktisk ikke tisse. Og
fylder jeg nyt kattegrus op, er den helt gal - så sætter han
sig mens jeg fylder op.

Jeg tror, at det er en dominansting, så han skal markere,
at det er hans territorium.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Mette Jensen

Dato : 07-12-02 12:29

Jo tak!

Nix! Den er også gal her... Muffe kan næsten ikke vente vi er færdige med
bakken.
Hun venter dog pænt henne hvor bakken skal stå, og hopper straks i den når
vi stiller den.

Kashmir har en anden sjov vane. Når jeg har skifter senge tøj hjælper han
mig altid.
Hvis han kan gemme sig under lagnet er hans lykke gjort!
Så ligger han dernede under og angriber Muffe. Nå, men når han bliver træt
af det kan jeg så reder sengen færdigt. Og nu kommer så det mærkelige: Han
hopper op på lagnet og "ælter" det et par gange!
Lige som for at lige at afprøve det... "Jo det er vist fint nok til en
hyggetur". Så hopper han ned og jeg kan lægge dynerne på.

Tror alle katte har deres små særheder.

Jo tak, i lige måde!

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : AEK

Dato : 07-12-02 13:04

*LOL*

Jeres katte er sq lige så skøre som Oscar - pyha )
Det er næsten stressende at rengøre bakke !
For selvom det max. tager 5 min. , så kan Oscar nå at skifte ansigtsudtryk
mange gange ;-((
Fra : Øøøøh mooooarr, skal du ordne bakken NU ??
Til : Jeg lægger en pølse eller smider en tår, hvis ikke den er klar NU
!!!!

For et par år siden, da vi netop havde købt bakke m. låg, formåede Oscar at
tisse på gulvet !!!
Jeg var helt " grøn " : Sætter låget på gulvet, daffer ud og rengører
bakken. Kommer tilbage, løfter låget - hvem sidder og pisser ?
Don Oscar ! Midt på badeværelsesgulvet
Skælde ud ?
Nope, han havde jo intet gjort galt, han sad jo under låget, som han
skulle....*G*
Siden da har jeg ALTID låget fjernet, når der er rengøring)))

/ Anya

Fra : Steffler@Home

Dato : 07-12-02 13:09

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> Pigerne er bedøvnede ligeglad - men Osacr, uh ha da - onde mig.
>
> Er det kun Oscar, der er småskør, eller har I andre også erfaring med

Nope... Det kender jeg godt.. Jeg kan køre 14 timer i bil på vej
til skiferie uden at skulle noget, men skal jeg køre 14 minutter i
bus, så skal jeg nummer 2 efter 30 sekunder....

/S
Som var til julefrokost i går

Fra : Mulle's mor Heidi

Dato : 07-12-02 14:40

<klip>
> 9 ud af 10 gange, kan jeg være sikker på, at NU skal han på potten,
> selvfølgelig lige, når jeg er ved at vaske den ((
</klip>

Kan kun tilslutte mig koret af enige katteejere, Mulle er totalt på samme
måde, mine hunkatte derimod, er totalt ligeglade, er det en "drenge-ting" ?
(har godt læst at flere hunkatte gør det samme, men det virker som om
overvægten ligger på drengene, hvad èr det med drenges blærer?*G*)

Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk/julegodter.html