Dansk software til SPV - hvornår?
Fra : andersvb

Dato : 07-12-02 00:56

Hejsa

Jeg skulle lige høre Jer kloge hoveder om hvornår der forventes en dansk
software-opdatering til Orange's SPV !!?

På forhånd mange tak...

http://www.kandu.dk/

Fra : MaRk

Dato : 07-12-02 09:29

Her i december.
Cirka midt i mener jeg.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 07-12-02 10:19

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote

> Her i december.
> Cirka midt i mener jeg.

Yeps....midt december er meldingen...dog ville det ikke undre mig, hvis det
ikke holdt.

--
Mvh Henrik.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 02-01-03 07:57

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> Yeps....midt december er meldingen...dog ville det ikke undre mig, hvis
det
> ikke holdt.

.....og du havde fuldstændig ret, Henrik :-/

Jeg har fyret et par mails afsted til kundeservice ang. opdatering af
SPVen - tror du Orange fik svaret på dem?

--
Chris
: )

Fra : 840urk