MS Windows
briani 27239
baggrunden i win 98
Fra : Christian Knudsen

Dato : 07-12-02 01:09

hej ng

jeg kører win-98 se2. Jeg mener at have hørt på at tidspunkt at man kan få
windows til automatisk at skifte baggrundsbilledet med et givende
interval...... er det en røver, eller kan den virkelig det????? Hvis man
f.eks definerer den mappe hvor billederne ligger, kan den så det??

mvh
christian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-02 04:38

"Christian Knudsen" <s001400@student.dtu.dk> skrev :

>jeg kører win-98 se2. Jeg mener at have hørt på at tidspunkt at man kan få
>windows til automatisk at skifte baggrundsbilledet med et givende
>interval...... er det en røver, eller kan den virkelig det?

Windows selv kan ikke, men der er masser af programmer, der kan
klare det.

Jeg kan ikke lige huske navnet på nogen, men prøv at søg på
tucows eller google.

Fra : Nakita

Dato : 07-12-02 12:02

Hvis du går ind på www.webshots.com kan først du hente et lille program
der styrer billederne og derefter hente massvis af fantastisk flotte
fotos som du kan bruge på dit skrivebord og som pauseskærm.

Du kan hente nye billeder hver dag på nettet.

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : Sputnik

Dato : 25-12-02 23:40

"Nakita" <Nakita.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:tnkI9.61426$HU.4219390@news010.worldonline.dk...
> [...]
> fotos som du kan bruge på dit skrivebord og som pauseskærm.
>
> Du kan hente nye billeder hver dag på nettet.

JA, og så er det gratis og man får heller ikke reklamer-fint sted,
jeg har været med nu i 3-4 år uden problemer.
God fornøjelse
John