MS Windows
briani 27239
Procedureindgangspunkt i msvcrt.dll
Fra : supermand81

Dato : 06-12-02 23:59

Hej jeg har et STORT problem!!!

Når jeg starter min computer kommer jeg til selve starten af win XP, her
starter problemerne...
Følgende fejlmelding kommer frem på skærmen:

Procedureindgangspunktet_resetkoflw blev ikke fundet i DLL-biblioteket
msvcrt.dll

Denne meddelelse kommer frem 2 gange med følgende tillægs kommentarer:

services.exe indgangspunktet blev ikke fundet &
lsass.exe indgangspunktet blev ikke fundet

Herefter går skærmen i sort hvor musen dog er synlig og kan flyttes...

Hvordan får jeg min computer til at virke igen? Har prøvet samtlige af
de forskellige opstartsmetoder (feljsøgning, med command promt osv.)

HJÆLP!!!

Hilsen Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 08-12-02 00:48

"supermand81" <supermand81.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
samtlige af
> de forskellige opstartsmetoder (feljsøgning, med command promt

Hvis du har en almindelig Windows XP cd, så boot med den og reparer
installationen. Hvis det ikke hjælper så installer Windows oven i
sig selv.
Se evt. : http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/index.htm

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.