Christian Frederik Schou fra Nordrup øst
Fra : jsh

Dato : 06-12-02 23:59

Jeg søger oplysninger om Christian Frederik Schou (Skov) født ca. 1797,
hvor er han
født? og hvornår, hvad heder hans forældrer,han er muligvis født på
Giesegård i Nordrup
Øster sogn, Sorø amt. Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig.

John, Rønne Bornholm

http://www.kandu.dk/

Fra : Sv. Haakon Jensen

Dato : 07-12-02 12:48

I FT-1845 Nordrupøster finder jeg flg.:

Klippede by
Anders Pedersen Schou, 91 år
født i Jylland
bor i "hus med jordlod"

hans kone
Karen Nielsdatter, 66 år
fødested Qværkeby

Anders Pedersen Skov er også nævnt i FT-1801 Nordrupøster
Hilsen
Svend Haakon