Vi har: CBB, Telmore, og nu også snart Mix~
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-12-02 23:00

Hej

Nu vil TDC også til at ha' en bid af kagen, se nærmere her, sakset fra
JyllandsPosten:

-- TDC på jagt efter unge mobilkunder --
TDC Mobil går nu nye veje for at få fingrene i de eftertragtede unge
mobilbrugere. Næste uge lancerer selskabet et nyt lavpris-internettilbud
mobiltilbud, Mixit.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-12-02 20:12

Ole Rasmussen skrev i et tidligere indlæg:

> [...]
> eftertragtede unge mobilbrugere. Næste uge lancerer selskabet
> et nyt lavpris-internettilbud mobiltilbud, Mixit.

Har du et link du ville dele?

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Jochke

Dato : 07-12-02 20:25

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> wrote in message

> Har du et link du ville dele?

Kig her: http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=17279

/Jochke

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-12-02 22:52

Hej

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> wrote:

>Har du et link du ville dele?

Ja - Undskyld, det må være 'smuttet' i farten:

http://www.jp.dk/itogc:aid=1559572

--
M.v.h. Ole®

Fra : Junez

Dato : 07-12-02 23:20

TDC er også så FUCKING dyre!
Brugte 900 på taletid forrige måned

Fra : Jimmy

Dato : 08-12-02 01:33

"Junez" <dortem@svanenet.dk> wrote in message

> TDC er også så FUCKING dyre!

Hvorfor vælger du så ikke en anden?

> Brugte 900 på taletid forrige måned

Det fortæller intet om TDC's priser.

/Jimmy

Fra : Junez

Dato : 08-12-02 11:47

Hvorfor vælger du så ikke en anden?

Fordi jeg ik vil skifte nummer, så ska jeg til at gi mit nr. til 100
mennesker...

Fra : Jochke

Dato : 08-12-02 12:10

> Fordi jeg ik vil skifte nummer, så ska jeg til at gi mit nr. til 100
> mennesker...

Nummerportabiliteten er trådt i kraft for længst. :)

/Jochke

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-12-02 16:41

Hej

"Junez" <dortem@svanenet.dk> wrote:

>Fordi jeg ik vil skifte nummer, så ska jeg til at gi mit nr. til 100
>mennesker...

Så bare flyt dit nuværende nummer med over til Telmore (ups. reklamerede
jeg nu ? føj det er ganske gratis!, altså at flytte nummeret.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-12-02 21:38

> [...]

> Så bare flyt dit nuværende nummer med over til Telmore (ups.
> reklamerede jeg nu ? føj det er ganske gratis!, altså at

Ja ja lad os nu se hvad Tiscali/Debitel kommer med efter jul.
Husk hvad de skrev:
Vi kan allerede nu løfte lidt af sløret nemlig, at såvel
*minuttakster, som SMS-priser bliver endnu billigere*.
*G*

Lars Raaby

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-12-02 22:09

Lars Raaby wrote:
> [...]

....hvor stor er en evt. ventetid på at få flyttet nummeret?

....har TDC taletid nu...
Hans

Fra : Christian Poulsen

Dato : 08-12-02 23:18

> ...hvor stor er en evt. ventetid på at få flyttet nummeret?

10-14 dage maks.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-12-02 23:22

Hej

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> wrote:

>...hvor stor er en evt. ventetid på at få flyttet nummeret?

Den seneste flytning til Telmore som jeg har kendskab til var en
flytning fra Sonofon, for en lille månedstid siden, og det tog godt 14
dage at få det flyttet over, men muligvis er der forskel på fra hvilken
operatør det skal flyttes. - I starten af nummerportabiliteten skulle
alt, uanset selskab, via TDC, men muligvis har man fundet en mere smidig
løsning.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-12-02 00:28

Ole Rasmussen wrote:
> [...]
> flytning fra Sonofon, for en lille månedstid siden, og det tog godt 14
> dage at få det flyttet over, men muligvis er der forskel på fra

Tak til jer begge
Hans

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-12-02 23:27

Hej

> [...]

> Vi kan allerede nu løfte lidt af sløret nemlig, at såvel
>*minuttakster, som SMS-priser bliver endnu billigere*.

Hm, det vil jeg tillade mig at forstå derhen at det bliver "endnu
billigere" end det pt. er hos Tiscali, og de tar' jo som bekendt kr.
1,50 pr. minut, så der er stadig noget luft ned til Telmore/CBB priser.
Og så er der jo lige det for mange _meget_ vigtige parameter der hedder
Kundeservice, og dér kommer Debitel jo ikke ligefrem ind på plads # 1.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-12-02 07:55

> [...]

> _meget_ vigtige parameter der hedder Kundeservice, og dér
> kommer Debitel jo ikke ligefrem ind på plads # 1.
Har Debitel ikke priser på 1.00 kr. Måske er det sådan det
bliver.
Vi ved det ikke......

Lars Raaby

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-12-02 10:19

"Junez" <dortem@svanenet.dk> wrote:

> Hvorfor vælger du så ikke en anden?
>
>Fordi jeg ik vil skifte nummer, så ska jeg til at gi mit nr. til 100
>mennesker...

Du kan da flytte dit nummer med?

Peter