nokia 8310 softwaree
Fra : Junez

Dato : 06-12-02 20:16

Hejsa! Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider
med software til 8310. Jeg søger software til sjov og ballade
og noget der kan ændre IMEI/Serial nr. og noget der kan skaffe
mig sikkerhedskoden på telefonen da jeg ik kender den... Peace out
og på forhånd tak der

Fra : Leif Neland

Dato : 07-12-02 16:30

"Junez" <dortem@svanenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og noget der kan ændre IMEI/Serial nr. og noget der kan skaffe
> mig sikkerhedskoden på telefonen da jeg ik kender den... Peace out

Jeg synes hellere du skulle indlevere den stjålne telefon på
hittegodskontoret.

Har du selv hugget den, eller er du bare hæler?

Leif

Fra : Junez

Dato : 07-12-02 19:11

> Jeg synes hellere du skulle indlevere den stjålne telefon på
> hittegodskontoret.

Hva snakker du om? Den er ærlig... Den er også blevet lavet hos en
forhandler
og hvis den var meldt stjålet havde jeg nok ik fået den tilbage vel???

> Har du selv hugget den, eller er du bare hæler?

Ingen af delene, men jeg siger selvfølgelig ik nej til et godt tilbud.