N.7210 vs.6610
Fra : Ian

Dato : 06-12-02 08:05

Mon ikke en venlig sjæl kunne fortælle mig, hvad forskellen på de to
ovenstående tlf er?
Jeg mener at kunne huske, at flere her i gruppen har syntes, at 7210 måske
var lidt for poppet til dem og at de hellere ville vente på 6610, men hvis
man ser bort fra hvad hjertet siger og kun kigger på tørre facts, er de to
telefoner så ikke 100% ens? Så vidt jeg kan gennemskue, er det kun designet
der adskiller dem, og vil det sige, at man kan forvente alle børnesygdommene
fra 7210 går igen på 6610, eller er det i virkeligheden slet ikke samme tlf,
men blot de samme specs på de to?
Personligt bryder jeg mig ikke om designet på 6610, som jeg synes er for
kantet, men det er vist meget en smagssag. Hvis man nu ser bort fra det, er
det så en fordel at vælge 6610'eren frem for 7210?
Er det bare mig der synes at Nokia efterhånden smider utrolig mange modeller
på gaden, som ligger utrolig tæt mht specs? Man er jo helt bange for at købe
noget, som så bare viser sig at have været en døgnflue (feks 3510?), men
sådan er vores verden vel indrettet idag... :-/
Tak for jeres input!

Mvh Ian

Fra : Dan Molberg

Dato : 06-12-02 08:08

"Ian" <ian@it.dk> wrote in message news:aspi6b$7eu$1@sunsite.dk...
> Mon ikke en venlig sjæl kunne fortælle mig, hvad forskellen på de to
> ovenstående tlf er?
Skallen....

Fra : Lars Brink

Dato : 06-12-02 11:35

Nokia har en sej sammenligningsfunktion på www.nokia.com

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Ian

Dato : 06-12-02 11:40

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> Nokia har en sej sammenligningsfunktion på www.nokia.com

Det var netop dén der udløste mit spørgsmål i denne gruppe, da
sammenligningen vist, at telefonerne er 99% ens...

Mvh Ian

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 06-12-02 11:44

"Ian" <ian@it.dk> skrev i en meddelelse news:aspunm$2eq$1@sunsite.dk...
> Det var netop dén der udløste mit spørgsmål i denne gruppe, da
> sammenligningen vist, at telefonerne er 99% ens...

Telefonerne er identiske, bortset fra coveret/desiget. Med 6610 kan du
endda være så heldig at slippe for nogen af børnesygdommene fra 7210, da
softwaren jo har været på markedet nogen måneder (har ikke selv oplevet
nogen problemer med min 7210).

\Mandal

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 06-12-02 13:54

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> wrote in message
> Telefonerne er identiske, bortset fra coveret/desiget. Med 6610 kan du

Er det sandt ??

For N6610 står der: integrated handsfree speaker - det har jeg ikke kunnet
finde nogen steder for 7210 - er der nogen der ved om det kun er 6610 der
har indbygget håndfri ??

MVH Kenneth Egholm..

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 06-12-02 14:48

> For N6610 står der: integrated handsfree speaker - det har jeg ikke kunnet
> finde nogen steder for 7210 - er der nogen der ved om det kun er 6610 der
> har indbygget håndfri ??

Min 7210 har en indbygget højtaler, der både kan bruges til radio (når
headset er tilsluttet) og samtaler, hvis det er det du spørger om ?

Mvh. R. Poulsen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 07-12-02 14:28

On Fri, 6 Dec 2002 11:43:33 +0100, "Brian Fisker [8900]"
<Fisker@mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
>endda være så heldig at slippe for nogen af børnesygdommene fra 7210, da
>softwaren jo har været på markedet nogen måneder (har ikke selv oplevet

Er du glad for din 7210'er? Har du carkit til den?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 08-12-02 09:10

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:2os3vu02mljdoptr8mgt55or9uk9gqt7cv@4ax.com...
> Er du glad for din 7210'er? Har du carkit til den?

Generelt er jeg godt tilfreds med telefonen. Har ikke oplevet nogen form
for problemer. Har kun to negative sider ved den:
1) tasterne i bundet af tastaturet sidder for tæt
2) når man skriver en ny besked, står den gamle besked der stadig og
skal altså først slettes

\Mandal