ny sony-ericsson?
Fra : dj

Dato : 04-12-02 22:14

Hej...

læste på mobil-bladets hjemmeside, at sony ericsson ville vise en ny model
frem i mandags.....nogen som har hørt/set noget til det?

/Frank

Fra : BorreBoy

Dato : 05-12-02 10:04

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej...
>
> læste på mobil-bladets hjemmeside, at sony ericsson ville vise en ny model
> frem i mandags.....nogen som har hørt/set noget til det?

Mon ikke det bare er P800?

/Thomas.

Fra : dj

Dato : 05-12-02 17:07

> Mon ikke det bare er P800?

tjoo......men den ved alle da kommer......!

citat fra deres hjemmeside:

"Efter hvad Mobil erfarer, viser Sony Ericsson mandag efterfølgeren til T68i
fre. Og den har tilsyneladende 65.000 farver..."

derfor tror jeg det er en anden, men måske du har ret

/Frank

Fra : KGB

Dato : 05-12-02 20:03

> tjoo......men den ved alle da kommer......!

Eller alle ved den ALDRIg kommer, men for evigt vil blive omtalt som: kommer
snart ... (skulle allerede være lanceret i sommers/efteråret)

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 06-12-02 21:34

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i melding

> [...]
kommer
> snart ... (skulle allerede være lanceret i sommers/efteråret)

Ikke i sommer, men i høst (efteråret). Det er utvilsomt helt på det rene at
den lar vente på seg. Veldig unødvendig, og svært lite taktisk fra en
produsent som virkelig sliter i motgang. Ved å la tiden gå, mister produktet
interesse, samt at det gir konkurrentene tid til å svare med alternative
produkter.

Jeg er redd det kan stå 2003 på kalenderen før P800 kommer i butikkene.
Tross alt er det snart jul, og ting har en tendens til å gå noget saktere i
julen.

La oss håpe jeg tar feil, men 2002 er i ferd med å forsvinne!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : KGB

Dato : 07-12-02 14:56

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@start.no12345> skrev i en meddelelse

> [...]
produktet
> interesse, samt at det gir konkurrentene tid til å svare med alternative

Jeg er helt enig !!! Erix kunne godt ansætte nogle strategic managers der
kunne rydde lidt op i de gamle, ikke-servicemindede og ineffektive folk de
har ansat !!

> Jeg er redd det kan stå 2003 på kalenderen før P800 kommer i butikkene.
:-/

> Tross alt er det snart jul, og ting har en tendens til å gå noget saktere
> julen.

Tja.
1) De havde en konkurrence om at lave noget software til telefonen der løb
indtil d. 6 dec.
2) Tror den bliver lanceret sammen med 007, da det er en stor reklame for
telefonen.

Hvs jeg tager fejl, så er ERIX simpelthen dummere end man skulle tro !!!!

> La oss håpe jeg tar feil, men 2002 er i ferd med å forsvinne!

Yup

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 08-12-02 18:36

> [...]
> kunne rydde lidt op i de gamle, ikke-servicemindede og ineffektive folk de

Riktig! Kanskje de skulle ansatt oss? Så skulle det blitt orden på
sakene.

> [...]
> indtil d. 6 dec.
> 2) Tror den bliver lanceret sammen med 007, da det er en stor reklame for

007 er en god anledning til å profilere Sonyericsson, T68i og P800. Har selv
hatt en T68i, og FOR en telefon! Helt konge!

Kanskje jeg kjøper den igjen når den er blitt ennå billigere, for jeg
betalte 5000,- , og måtte selge den igjen for å frigjøre kapital.

> Hvs jeg tager fejl, så er ERIX simpelthen dummere end man skulle tro !!!!

Ja jeg vet ikke alltid hva jeg skal tro om Erix-folkene. Kanskje vi skulle
ønsket dem en god jul og god bedring i 2003?

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : KGB

Dato : 13-12-02 10:21

> Riktig! Kanskje de skulle ansatt oss? Så skulle det blitt orden på
> sakene.

Nej, vi passer ikke ind i ineffektiviteten der står for dagen hos Erix, så
vi ville aldrig kunne kvalificere os komptencemæssigt for at få arbejde der

> Ja jeg vet ikke alltid hva jeg skal tro om Erix-folkene. Kanskje vi skulle
> ønsket dem en god jul og god bedring i 2003?

*LOL*
God ide.

God bedring Erix !!

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Jensb

Dato : 06-12-02 11:24

> [...]
T68i
> fre. Og den har tilsyneladende 65.000 farver..."
>
> derfor tror jeg det er en anden, men måske du har ret

De havde regnet med en afløser for T68i (ikke P800, men derimod en helt ny
telefon som ikke have været vist før)...men der skete INTET den mandag, og
der er heller ikke efterfølgende blevet vist noget frem. Så det var altså
bare et rygte

Fra : KGB

Dato : 13-12-02 10:24

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der er heller ikke efterfølgende blevet vist noget frem. Så det var altså

De har ikke lige forstået det med management planlægning af rygter og
reklamer der skal sives hvor og hvornår for at kunne få effekt.
Erix minder mig lidt om sovjetunionen. Der kunne de også producere ALT ...
ihvertfald 1 stk. Men kom det til mere, så var de på røven. Det samme gr
Erix. Laver T68i, og er derefter gået i stå ... og alle konkurrenter
overhaler indenom. Man kan ikke vile på laurbladene i mobiltelefonibranchen
som den er i dag.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB