Nokia 3310 Li-Ion batteri hvor ?
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 04-12-02 18:35

Hvor kan man i danmark købe subj ? Gerne over nettet.... Tele2shop havde dem
en gang, men deres udvalg af batterier (til nokia) er nu nede på èt ! :(

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 04-12-02 18:52

www.batterier.dk eller www.mobiludstyr.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 04-12-02 18:56

Unlock i Horsens wrote:
> www.batterier.dk eller www.mobiludstyr.dk
>
> "Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@tak.dk> skrev i en meddelelse

Det var hurtigt ! mange tak !:)
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 04-12-02 19:03

Der var jeg måske lidt for hurtig....
Er der nogen der så ved om det er originale nokia batterier de har de steder
? Det ser lidt underligt ud, for hos mobiludstyr.dk hedder deres:

800MAH LI-ION batteri.
118,3 kr

Og hos batterier.dk hedder den sådan :

12405
1000mAh Slim Li-Ion
Nokia 3310/3330/3410/3510
kr. 259

Det er jo noget af en pris forskel, og selvom jeg kan regne ud at de 1000
mAh må være bedre(?) er det så værd at gå efter?
Den gang jeg selv købte mit originale nokia Li-Ion batteri, hed det BLC2 850
mAh og kostede 199 kr...
Men hvis de ovenstående er de 2 eneste muligheder, hvad ville i så vælge ?
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Jochke

Dato : 04-12-02 19:44

"Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@tak.dk> wrote in message
> [...]
> mAh og kostede 199 kr...
> Men hvis de ovenstående er de 2 eneste muligheder, hvad ville i så vælge ?

Der er godt nok en stor prisforskel. Men 1000mah har en større kapacitet og
dermed længere standby/taletid. Hvis du ikke vil ofre de penge på måske
højst et par dages ekstra standbytid kan du jo nøjes med den på 800 mah.

/Jochke

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 04-12-02 19:53

Prøv og kontakt www.helloo.dk
Jeg vil ikke garantere for noget, men han har måske et batteri til en 3310,
måske endda billigt

Fra : ">> Joe

Dato : 04-12-02 20:59

On Wed, 4 Dec 2002 18:35:19 +0100, "Bjarke Ravn-Jonsen" <nej@tak.dk>
wrote:
Kig her engang:
http://www.thansen.dk/

mvh. Joe

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 31-12-02 02:39

http://shop.bytes-and-colours.com/
199 kr + 29 kroner i porto for et på 1400 mah...
deres flasherkabelpakke er også billig :)

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 31-12-02 16:21

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> wrote in message
> http://shop.bytes-and-colours.com/
> 199 kr + 29 kroner i porto for et på 1400 mah...
> deres flasherkabelpakke er også billig :)
De 199 kroner er i svenske, på deres hjemmeside står der at du skal gange
med 0,85 for at se hvad du skal betale i danske...
~ 169 kroner i danske... så for 200 kroner har du et nyt Li-Ion batteri på
1400 mAh, jeg har bestilt et og vil vende tilbage med hvor godt det fungerer
hvis nogen er interesseret :)

MVH
Morten

Fra : Ian

Dato : 01-01-03 16:21

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> wrote in message news:JuiQ9.19799
> 1400 mAh, jeg har bestilt et og vil vende tilbage med hvor godt det
fungerer
> hvis nogen er interesseret :)

Jeg vil da meget gerne høre om dine erfaringer med batteriet, når du får det
prøvet af.

Mvh Ian