Tiscali og Debitel indgår samarbejde.
Fra : Lars Raaby

Dato : 04-12-02 17:32

Så blev det Debitel der løb med Tiscali.
Jeg har i går d.3-12-2 modtaget denne mail fra Tiscali.

Kære kunde.

Vi kan nu love dig, at det bliver endnu bedre at være Tiscali
Mobile kunde, end
det er i dag. Fra starten af januar 2003 vil Tiscali og debitel
nemlig indgå et
samarbejde omkring mobiltelefoni og internet produkter.
Samarbejdet betyder, at
debitel skal drive og udvikle mobilprodukter for begge parter, og
Tiscali skal
gøre det samme for internet produkter.

Du bliver automatisk opgraderet til et nyt og bedre produkt, som
vi har
udarbejdet. Vi kan allerede nu løfte lidt af sløret nemlig, at
såvel
minuttakster, som SMS-priser bliver endnu billigere. Du behøver
altså ikke gøre
noget for at være sikker på at få det nye produkt.

debitel er allerede en stor teleudbyder i Danmark med mere end
350.000 kunder.
Den markedserfaring og de indkøbsbetingelser, debitel har, gør
det muligt at
give dig et mere attraktivt tilbud, end det du har i dag. Du
beholder
naturligvis dit nummer og dit SIM kort, lige som du fortsat kan
tanke taletid
på nettet, som du er vant til.

Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak for, at du
valgte at blive
mobil kunde hos Tiscali. Vi håber, du bliver rigtig tilfreds med
det nye
tilbud, som vi vender tilbage med flere oplysninger om straks i
det nye år.

Med venlig hilsen,

Tiscali Mobile

Og hvad mon så det ville betyde det de skriver?
At minut prisen bliver 1 kr. SMS 0.25 kr. og ingen abb.
Vi ved det ikke.......
Lars Raaby

Fra : Jochke

Dato : 04-12-02 18:37

"Lars Raaby" <Norman_Antivirus@raaby.dk> wrote in message
> Så blev det Debitel der løb med Tiscali.

Hmm ja har medlidenhed med alle jer der har valgt Tiscali. Hvis jeg var jer,
ville jeg skifte til Telmore. :( Debitel lugter langt væk. Jeg har endnu
ikke stødt på nogen der har haft gode erfaringer med dem. Især deres
regninger har de ikke styr på.

/Jochke

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 04-12-02 18:41

"Jochke" <ask@me.com> wrote in message

Især deres regninger har de ikke styr på.

hhmm, plejer man ikke at sige det ene skal passe til det andet ?

Kim

Fra : Jochke

Dato : 04-12-02 18:46

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.udskiftmedDK> wrote in message

> hhmm, plejer man ikke at sige det ene skal passe til det andet ?

Kan ikke være mere enig. Så det er lige det jeg mener. Kender flere der er
blevet takseret for noget de slet ikke har brugt, så regningen bør jo netop
passe til det man bruger.´
Men må forresten lige rette mig selv, for kom lige i tanke om mine forældre,
de har vist ikke haft problemer med dem endnu.

/Jochke

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-12-02 19:31

Jochke skrev i et tidligere indlæg:

> Men må forresten lige rette mig selv, for kom lige i tanke om
> mine forældre, de har vist ikke haft problemer med dem endnu.

Men så er det måske fordi de ikke har fortalt dig om det eller
fordi de ikke bruger deres telefon.
Jeg har haft problemer med dem. Jeg har også tænkt at flytte over
til Telmore (er kunde i forvejen) men lad os nu lige se hvad de
kommer med inden jeg skifter.

Lars Raaby

Fra : John

Dato : 04-12-02 23:40

Tiscali har tidligere været et rimeligt seriøst selskab, men ikke mere deres
kundeservice SUCKS BIG TIME. Jeg skal ikke have mere med dem at gøre.
Debitel er totalt uigennemskuelige så de er oxo yt

Fra : Fischer

Dato : 05-12-02 06:24

> [...]
> langt væk. Jeg har endnu ikke stødt på nogen der har haft
> gode erfaringer med dem. Især deres regninger har de ikke

Til gengæld har / havde Tiscali heller ikke styr på deres regninger, så
måske bliver der ikke den store forskel for kunderne .....

*Fischer