nyeste software i 6510?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 04-12-02 17:07

Hvad er den nyeste version til 6510?
I min telefon hedder den
V 04.00
08.03.02
NPM-9

Der er en del fejl i min telefon, og hvis en ny version var tilgængelig,
så kunne den måske rette op på nogle af dem..?

Hilsen/Best regards
Rasmus Hauge
www.8700unlock.dk
Ved svar fjern NO-SPAM i emailadressen

Fra : Jochke

Dato : 04-12-02 19:46

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@NO-SPAMliberalist.com> wrote in message

> [...]
>
> Der er en del fejl i min telefon, og hvis en ny version var tilgængelig,
> så kunne den måske rette op på nogle af dem..?

Nu ved jeg ikke lige hvilken version der er nyest, men hvis du tager hen til
et club nokia værksted med dit garantibevis og fortæller er der er fejl,
opgradere de den uden ekstra beregning.

/Jochke

Fra : Henrik Krogh

Dato : 04-12-02 21:42

Rasmus Hauge Hansen <hauge@NO-SPAMliberalist.com> wrote:

> [...]
V 04.12
28-08-02
NPM-9
(c)NMP

min 6510 fungerer uden problemer så opgrader du bare!

--
Fjern fjern i mailadresse

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 05-12-02 00:10

In news:1fmos50.11fprwy1s48wmoN%henrik.kroghfjern@bigfoot.com,
Henrik Krogh <henrik.kroghfjern@bigfoot.com> typed:

Det var jo lige det jeg havde brug for at høre

Takker..!

Fra : Henrik Krogh

Dato : 05-12-02 09:16

> [...]

> Henrik Krogh <henrik.kroghfjern@bigfoot.com> typed:
>
> Det var jo lige det jeg havde brug for at høre

velbekomme
--
Fjern fjern i mailadresse