Smart Phone
Fra : SBrandsborg

Dato : 04-12-02 08:11

Hejsa alle sammen jeg overvejer meget at købe en Smart Phone fra microsoft
er de så fede som de ser ud???

og kan man hente ny software osv

Fra : GiWeo

Dato : 04-12-02 17:22

Hejsa

>Hejsa alle sammen jeg overvejer meget at købe en Smart Phone fra microsoft
>er de så fede som de ser ud???

Det er der nok mange meninger om - men min mening er; at det er de

>og kan man hente ny software osv

Selvf. GPRS forbindelse til Orange giver dig alle updates.

--

Lars Engelhardt
http://www.lars-engelhardt.dk

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 04-12-02 23:53

"GiWeo" <giweo@hotmail.com> wrote

> Selvf. GPRS forbindelse til Orange giver dig alle updates.

Bør nok lige pointere....at man pt *ikke* kan installere programmer, med
mindre de er certificeret af Orange.
Og det er der ikke ret mange der er pt....

Updates til selve styresystemet er gratis, dog skal man selv betale for
download-prisen.

Men ellers er det er meget underholdende telefon.

--
Mvh Henrik.