Problemer med Medal og Honor...Spearhead!
Fra : Freedom

Dato : 06-12-02 16:08

Hejsa, jeg har win XP (ikke brændt) på min computer, jeg har først
indstillet
Medal of Honor Allied Assult (ikke brændt) det gik fint, og jeg fik spillet
færdigt;) I går købte jeg så Spearhead (ikke brændt) men da jeg ville
insatllere den kunne jeg ikke gøre det. Der står "CD kode MFC application
har fundet en fejl og afsluttes".

Men på vores anden computer kan jeg godt installere spillet!

Jeg har prøvet, at defrag, tage virus af, da jeg skulle fjerne den gamle
version kunne jeg pludselig ikke dette!

Er der nogle der har prøvet det samme eller ved hvad det kan være?

Er der nogle der ved hvad det kan skyldes? Skal jeg prøve at spørge på
ms-windows?

Iben

Fra : Vega

Dato : 06-12-02 16:39

Jeg havde nøjagtig det samme problem. Jeg geninstallerede WinXP og
installerde Medal of Honor Allied Assult og bagefter Spearhead, så virkede
det.

Mvh. Vega.

Fra : Freedom

Dato : 06-12-02 16:51

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde nøjagtig det samme problem. Jeg geninstallerede WinXP og
> installerde Medal of Honor Allied Assult og bagefter Spearhead, så virkede
> det.
>
> Mvh. Vega.

;))) Tak det vil jeg prøve!!

Iben

Fra : Freedom

Dato : 07-12-02 15:09

Det hjalp desværre ikke, er der nogle som har en ide, nu kan jeg sætte den
gamle op, men den nye vil ikke, den siger noget med at min ip adresse ikke
er valid med spillet, kan det have noget at gøre med at jeg er på netværk?

Iben

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 07-12-02 17:46

"Freedom" <freedom@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogle der har prøvet det samme eller ved hvad det kan være?
>
> Er der nogle der ved hvad det kan skyldes? Skal jeg prøve at spørge på

Skynd dig at se om du kan få det byttet, det er IKKE pengene værd, var
igennem det efter ~3 timer..
Det kan EA fandme ikke være bekendt.
--
Andreas Jeppesen

Fra : Vega

Dato : 07-12-02 17:56

Det er sgu da fedt. Selve de scener der er hvor du spænger ud i faldskærm.
Det er sgu fedt.

Mvh. Vega.

Fra : Freedom

Dato : 07-12-02 18:20

> Det er sgu da fedt. Selve de scener der er hvor du spænger ud i faldskærm.
> Det er sgu fedt.
>
> Mvh. Vega.

Hvor fedt er det at få at vide det er fedt når man ikke kan spille det;))))

Er der virkelig ingen som "have a clue"?

Iben

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 08-12-02 00:59

> Det er sgu da fedt. Selve de scener der er hvor du spænger ud i faldskærm.
> Det er sgu fedt.

Ja, det er kanon sejt lavet, bare ikke 400 spir værd

Fra : Lars Wiberg

Dato : 08-12-02 10:54

On Sun, 8 Dec 2002 00:58:42 +0100, "Andreas Jeppesen"
<bundyBLAH@tabersvin.dk> wrote:

>Ja, det er kanon sejt lavet, bare ikke 400 spir værd

Gør som jeg, gå på tilbudsjagt. Jeg har aldrig gidet spendere så mange
penge på et spil. Efter mine begreber findes der ikke spil der er så
mange penge værd.

Hvis ellers man kan leve med at spille gårsdagens udgivelser, så er
der mange penge at spare. Bog & Idé, A-Z (Bilka) og mange
supermarkeder har 'rodekasser' med billige spil.

Max Payne til 100 kr. eller hvad med Summoner, Delta Force 2, Heroes
of Might and Magic, Caesar III, Settlers IV, Black & White, osv. osv.
- allesammen til fornuftige priser (50 - 199 kr.)

Det kan godt være spillene ikke tvinger dit Radeon 9700 i knæ, eller
sluger 2 GB RAM, men til gengæld kan du fryde dig over at en eller
anden knold på et tidspunkt har givet 400 kr. for din spiloplevelse
til det halve

Jeg har lige købt Heroes of Might and Magic Platinum Edition
(indeholder, Heroes 1,2 og 3 samt alle udvidelser) til den nette sum
af 269,95. Det kalder jeg smæk for skillingerne!

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Freedom

Dato : 08-12-02 11:18

> Ja, det er kanon sejt lavet, bare ikke 400 spir værd

Jeg gav 239 kr. så....men det sjove er at nu har jeg sat det op på min anden
computer så virker det!!!! Jeg forstår bare ikke hvorfor!

Iben som skal til at se om det var de 239 kr. værd;)))

Fra : DWM

Dato : 09-12-02 00:16

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det er kanon sejt lavet, bare ikke 400 spir værd

Det koster heller ikke 400kr.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Martin K

Dato : 08-12-02 12:39

Freedom wrote:
> Men på vores anden computer kan jeg godt installere spillet!

Bare lige et tillægsspørgsmål. Er Spearhead en udviddelse til MOHAA, så man
skal have MOHAA eller er det en selvstændig udgivelse?

--
Martin K

Fra : Klitgaard

Dato : 08-12-02 12:47

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bare lige et tillægsspørgsmål. Er Spearhead en udviddelse til MOHAA, så
man
> skal have MOHAA eller er det en selvstændig udgivelse?

Det er en udvidelse.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Martin K

Dato : 08-12-02 13:16

Klitgaard wrote:
> Det er en udvidelse.

OK - takker...

--
Martin K

Fra : kirk

Dato : 08-12-02 15:01

Prøv at hente den Tyske patch.....jeg havde de samme problemer men efter
instalerring af patch så virkede det....jow jow

flower mig på 59823557

Fra : Shiva

Dato : 17-12-02 12:13

Det er også mit råd
Patch den , og gerne med alle de nye patches...
Så glider det bare , jeg bruger win 98 !! til afvikling af spillet