[CS] Baner i Counter Strike
Fra : Janus Høi

Dato : 06-12-02 15:03

Kan man lave sine egne baner i Counter Strike?

Jeg tænker på at der er lavet en Jubii-bane. Så måske er der et program til
at lave baner med?

Eller er det noget rå programmering der skal til?
--
Janus

Fra : Devast8or

Dato : 06-12-02 16:04

Er det ikke bare Half-Lifes map-editor der skal bruges?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Cinnober

Dato : 06-12-02 18:47

Janus Høi <hoi***@jagi.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df0b9ef$0$47425$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
til
> at lave baner med?
>
> Eller er det noget rå programmering der skal til?

mener man skal bruge programmet World Craft......

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 07-12-02 00:14

> mener man skal bruge programmet World Craft......

Det kan man i hvert fald bruge. Prøv at kigge på www.counter-strike.net jeg
mener de har en guide, ellers søg på google.

Fra : Dennis Kristensen

Dato : 07-12-02 16:39

starcraft kommer til næste år glær jer jeg har hørt den bliver god

Fra : Lars Wiberg

Dato : 07-12-02 21:39

On Sat, 7 Dec 2002 16:38:34 +0100, "Dennis Kristensen"
<denniskristensen@tdcadsl.dk> wrote:

>starcraft kommer til næste år glær jer jeg har hørt den bliver god

Jeg har hørt Julemanden skal holde sin ferie på Costa Del Sol.

Har du nogle kilder til din udtalelse? Links til hjemmesider,
bekræftende interviews, screenshots, skriblerier på en serviet eller
er det bare noget du lukker ud for at få lidt respons?`

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail