Netværksspil W98
Fra : Lars

Dato : 05-12-02 12:46

Hej Alle

For en bekendt har jeg lovet at sætte et netværk op mellem hans 2
gamle PC'er (Pentium 120 & P200), mest for at kunne dele printeren,
men også for at ungerne kan spille mod hinanden.

Nu vil jeg så lige høre hvilke spil der kan køre på begge disse
maskiner, som også er gode til børn (ikke for meget vold)
Det gør ikke noget hvis det er ældre spil (så må jeg bare lede lidt
mere / længere....)

på forhånd tak for enentuel hjælp

Lars

Fra : Jonas Borg

Dato : 05-12-02 23:18

se på dk.edb

Fra : /Ole

Dato : 07-12-02 12:57

Af spil kan anbefales worms spillene, Need For Speed 2SE, hvis der er vodoo
kort. Moto cross madness er også kanon godt til multiplayer. Lidt mere vold,
så er der jo Quake 1 + 2. Jeg tror alle spillene kan køre på begge maskiner,
hvis der er noget RAM i dem.

/Ole

Fra : Lars

Dato : 09-12-02 23:17

On Sat, 7 Dec 2002 12:57:25 +0100, "/Ole"
<ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> wrote:

> [...]
>så er der jo Quake 1 + 2. Jeg tror alle spillene kan køre på begge maskiner,

[klip]

Hej Ole og Jonas

Tak for forslagne - skal nok kigge nærmere på det

er der nogen af jer der ved om Wacky (wheels) kan køre i netværk, jeg
ved min datter brugte lang tid på det for et par år siden, men kan
ikke huske om det er muligt at spille mod hinanden på netværk

Mange hilsner

Lars

Fra : Jonas Borg

Dato : 10-12-02 23:11

jeg har en ting at sige http://www.geocities.com/klipone/gamez.html
... jeg ved man kan med serial kable mellem 2 computere, og med modem... men
tcp/ip eller IPX.. ved jeg ikke endnu... .. jeg har set i setup'en at man
ikke man.. jo mindre en der har lavet en patch til det.. kan man ik :/* ...
jo mindre du har modem på begge eller serial/paralle kable..

Fra : Shiva

Dato : 20-12-02 02:34

Total Annihilation og Red Alert kører også perfekt